دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 2 توسط 0 نفر)

 

“در جوانی تصمیم گرفتم که هر روز یک کتاب بخوانم.اگرچه به این هدفم نرسیدم اما طی ۷ سال بیش از ۷۰۰ کتاب مطالعه کردم

رابینز در دوران راهنمایی در یک دوره تندخوانی شرکت می کند و در دوران دبیرستان حدود ۷۰۰ کتاب از مدرسه امانت می گیرد و می خواند.اکثر کتاب ها در حوزه فلسفه و بهبود عملکرد فردی بوده اند.آن زمان تونی رابینز ۱۹ ساله بوده و بیش از ۱۰۰۰ کتاب خوانده بوده است.

شرکت در دوره تندخوانی زندگی تونی را تغییر داد. این دوره به رشد و توسعه ی فردی او شتاب و قدرت بخشید.دوره تندخوانی او را در مسیری قرار داد تا به کسی که امروز او را می شناسید تبدیل شود.

چرا؟

مطالعه پایه و اساس فراگیری دانش است. مطالعه حیاتی ترین گام در بهبود عملکرد فردی که به تمام زمینه های رشد و پیشرفت شخصی شتاب و قدرت می دهد.هر چه بیشتر بخوانید بیشتر می آموزید و در نتیجه بیشتر رشد خواهید کرد.هر کسی مجموعه ای از اطلاعات دارد که در زندگی شخصی برای رسیدن به اهدافش از آن استفاده می کند.اطلاعات بیشتر موفقیت های بیشتر را به دنبال خواهد داشت.دریافت اطلاعات به روز و با تداوم زمانی یکی از راهکارهای اساسی برای موفقیت تمام انسان های موفق از جمله رابینز است.

توماس جفرسون ، آبراهام لینکولن ، فردریک داگلاس ، وینستون چرچیل ، تدی روسولت ، جان اف کندی ، بیل گیتس ،وارن بافت … همگی خواننده های حرفه ای کتاب در زمینه دانش تخصصی شان بوده اند و موفقیت شان را مدیون اطلاعاتی هستند که از کتابهای مختلف دریافت کرده اند.

یادگیری تندخوانی در چه مواردی مفید خواهد بود :

  • خواندن مجلات،روزنامه ها(به ویژه روزنامه های حجیم آخر هفته!) و مطالب خبرگزاری ها.

  • به روز بودن از طریق خواندن کتاب های کسب و کار تا در موقعیت های مناسب و جلسات کاری بتوان از آنها استفاده کرد.

  • جویندگان کار : آیا به لبه ای برای بالا رفتن از ستون نیاز دارید؟ تندخوانی مهارتی است که میتوانید در چنته داشته باشید و از آن استفاده کنید.موسسه ی ما در پایان دوره گواهینامه شرکت در دوره را برایتان صادر خواهد کرد تا در موقعیت های شغلی مناسب بتوانید از آن استفاده کنید.

  • دانش آموزان : آیا دوست دارید نمرات عالی داشته باشید؟آیا مایلید که در تمرین های کلاسی و امتحانات باهوش تر ظاهر شوید و برای سایر فعالیت هایتان نیز زمان آزاد داشته باشید؟

  • رتبه یک در کلاستان باشید و با نمرات عالی خود را برای کنکور آماده کنید.

  • برای اوقات بیکاری و بازنشستگی برنامه ریزی کنید و کتاب های نخوانده را از قفسه ی کتابخانه تان بیرون بکشید.

تندخوانی زندگی شما را دگرگون خواهد کرد و قسمت امیدوارکننده این است که می توان آن را با آموزش فراگرفت و با تمرین در آن حرفه ای شد. ما و همکارانمان در مثبت بینان شریف بستری را فراهم کرده ایم که در کلاس های تندخوانی و تقویت حافظه شرکت نمایید و در صورتی که امکان حضور در کلاس برایتان فراهم نیست با جزوه ها و نرم افزارهای آموزشی در مسیر موفقیت شغلی و تحصیلی و زندگی گام بردارید.

به زندگی تان شتاب دهید!

شتابشتاب

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد