چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
13 اشتباه رایج و خطرناک در دهه 20 زندگی (که باید همین الان از آنها دوری کنید)

13 اشتباه رایج و خطرناک در دهه 20 زندگی (که باید همین الان از آنها دوری کنید)

13 اشتباه رایج و خطرناک در دهه 20 زندگی
همین الان از آنها دوری کنید

 

اکثر مردم در دهه 20 زندگیشان بدنبال شناخت خودشان میروند. چه کسی هستند؟ چرا هستند؟ چه کسی باید باشند؟ چرا باید باشند؟ اما این روند برای خیلی ها آسان نیست…

دهه 20 زندگی (20 تا 29 سالگی) معمولا دهه طلایی زندگی می نامند. این دهه میتواند خشت های اول دیوار موفقیت تان باشد، اگر آنها را کج بر روی هم قرار دهید، شاید بعد ها اصلاح آن غیرممکن باشد. اما امروزه به لطف اینترنت و دنیای مجازی، ارتباط با افراد مختلف بیشتر شده، به همین منظور میتوانید نصیحت هایی را از افراد موفق که حتی شاید آنها را از نزدیک ندیده باشید را در زندگیتان استفاده کنید و از اشتباهات رایجی که معمولا در دهه 20 ممکن است انجام دهید ،بپرهیزید.

شما در این مقاله قرار است 13 اشتباه خطرناک، رایج و بسیار مهم را بخوانید و بدانید که طرزفکری اشتباه اند سپس سعی کنید از آنها بپرهیزید.

اگر دانشجو هستید، فارغ التحصیل شدید، تازه وارد بازار کار شدید و یا اصلا در دهه 20 زندگی (یا بیشتر) قرار دارید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد، خشت های اولیه دیوار موفقیت تان را صحیح بچینید، تا نه تنها در آینده پشیمان نشوید، بلکه سکوی پرتابی برای شما باشد به سوی موفقیت های بیشتر.

 

13 اشتباه رایج و خطرناکی که
انجام آن در دهه 20 زندگی مانع موفقیت تان خواهد بود :

 

1. طرزفکر اشتباه : تحصیلات و استعداد به تنهایی میتواند باعث موفقیت شود.
استعداد شگرف، هوش بالا و یک مدرک خوب از یک دانشگاه خوب، فقط چیزهای خوبی هستند که میتوانید در زندگی داشته باشید، اما هرگز موفقیت شما را تضمین نخواهند کرد.

شما اگر از بهترین دانشگاه ،بهترین مدرک را هم داشته باشید، بدون تلاش کردن و زحمت کشیدن هرگز یک کار خوب و پردرآمد نخواهید داشت.

بلکه شیوه صحیح موفقیت، داشتن طرزفکری جمع گرا است. چطور با دیگران کار کنید و کمک کنید هم آنها از همکاری با شما سود ببرند ،هم شما. اگر مهارتهای کار گروهی، فروش، ترغیب، شیوه صحیح تقاضا و ارائه را در دهه 20 زندگی بدست بیاورید، به مراتب بیشتر از مدرک دانشگاهی و نام دانشگاه تحصیل کرده در آن، میتوانند برای شما موفقیت به ارمغان بیاورد.

 

2. طرزفکر اشتباه : خوشبختی معادل پول است.
کلاس بالا و پرستیژ میتواند تا حدودی شما را شاد کند، اما برای موفقیت موارد ریز و کم اهمیتی هستند. معمولا در دوران جوانی و در دهه 20 زندگی، بدنبال کاری با حقوق بیشتر میگردیم… این اشتباه فوق العاده خطرناکی است. بله، پول بیشتر میتواند باعث زندگی راحت تری باشد، اما پول در ازای زمان کار بیهوده ای است، شما باید شیوه صحیح پول درآوردن را در دهه 20 یاد بگیرید : پول در ازای پول

 

 

منبع:http://12ceo.ir

 

بازنشر :http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد