چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
هزینه های تبلیغات اینترنتی در سال 2012 به بیش 100 میلیارد دلار رسید

ای مارکتر که یکی از فعالترین وب سایت های دنیا در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است در چند وقت گذشته از وضعیت تبلیغات اینترنتی در سراسر دنیا پرده برداری کرد. این وب سایت بیان کرده که که در سال 2012 حدود 102 میلیارد دلار صرف هزینه های تبلیغات اینترنتی شده است که این رقم برای روش تبلیغی ای که در 20 سال پیش حتی وجود نداشت، رقم بسیار قابل توجهی محسوب می گردد.

 

 

محققانی که در زمینه بازاریابی فعالیت می کنند، مقیاسی برای پیشرفت تبلیغات اینترنتی در نظر گرفته و همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، توانسته اند وضعیت رشد هزینه ای که برای تبلیغات صرف می گردد را تا سال 2016، محاسبه کنند. در این نمودار برای سال 2013، رقم 118.4 میلیارد دلار قرار گرفته است و تا سال 2016 این هزینه ای که برای تبلیغات اینترنتی صرف می گردد به 163.4 میلیارد دلار خواهد رسید. این رقم یعنی تبلیغات اینترنتی طی سه سال آینده، رشدی 15 درصدی خواهد داشت.

آمریکای شمالی و اروپای غربی بیشترین سهم در صرف هزینه برای تبلیغات در اینترنت را داشته اند به صورتی که به ازای هر فرد به ترتیب 116 دلار و 112 دلار برای دیده شدن تبلیغ توسط شرکت ها هزینه پرداخت شده است.

آمریکای شمالی با 39% سهم، بیشترین میزان هزینه ای که برای تبلیغات اینترنتی صرف شده است را در اختیار دارد و در کنار آمریکا به ترتیب، اروپا، آسیا و آمریکای لاتین قرار دارند.

 

منبع:http://blog.anetwork.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد