دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

اوژن استوار : زندگی یک موج سینوسی پر هیجان

ozhan
در سال جدید چه اتفاقاتی در انتظار من است؟

چه زمانی به موفقیت شغلی خواهم رسید؟

چه زمانی روابط اجتماعی و خانوادگی ام بهبود خواهد یافت؟

چطور در تحصیلات خود موفق باشم؟

آیا پس از فتح قله ها و کسب موفقیت باز هم نیازی به تلاش کردن وجود دارد؟

وارد مسیری می شویم، هدفی را در پیش می گیریم، کسب و کاری را راه اندازی می کنیم. برای رسیدن به آن هدف تلاش می کنیم. گاهی مسیر اشتباهی را انتخاب کرده و مجبور به اصلاح آن می شویم. نا‌امید نشده و به تلاش کردن ادامه می دهیم تا عاقبت پس از حذف راه های نادرست، مسیر صحیح را یافته و به موفقیت دست یابیم. در لحظه ای که فکر می کنیم دیگر کار تمام شده و نتیجه مطلوب حاصل گردیده، ایده‌ی جدیدی به سراغ مان می آید، نیاز تازه ای پدیدار می شود و هدف نویی شکل می گیرد و مجدد وارد چرخه‌ی کسب موفقیت می شویم.

 

رسیدنی در کار نیست، فقط رفتن است. ما باید همواره به تلاش کردن ادامه دهیم، رشد کنیم، بیاموزیم، به دیگران آموزش دهیم و از لحظات شیرین موفقیت خود لذت ببریم. احساس خوشبختی در زندگی فقط به رضایت افراد بستگی دارد. اگر از زندگی و کارهایی که انجام می‌دهید، راضی باشید، قطعآ احساس خوشبختی خواهید کرد. در زندگی بارها با روزهای سختی مواجه می شویم. روزهایی که باید بیش از پیش تلاش کرده و شاید مخالف تمایلات خود عمل نماییم و از تفریحات و آسایش خود برای رسیدن به هدفی و ایجاد ارزشی بگذریم. اما این موضوع نباید باعث احساس عدم خوشبختی شده و خود را فردی درمانده بدانیم. همواره این موضوع را در نظر داشته باشیم که در این مسیر تنها نبوده و افراد بیشماری نیز مسیرهایی مشابه را طی کرده و حتی در شرایطی نامناسب تر از شرایط فعلی شما حرکت کرده اند.

6-Ways-to-Deal-With-Annoying-People

با مطالعه سرگذشت افراد موفق درمیابیم که آنان نیز دچار بحران ها و مشکلات بسیاری در مسیر کار و زندگی خود شده اند اما با تلاش، پشتکار و با توجه به هدف نهایی انگیزه خود را حفظ کرده و موفقیت هایی را به ارمغان آورده اند.

 

راستش را بخواهید زندگی بی دغدغه را دوست ندارم! زندگی باید بدون غصه اما با تنش باشد. زندگی بدون فراز و نشیب خسته کننده خواهد شد. باید هدفی باشد، باید موفقیت و شکستی باشد تا احساس پوچی نکنیم. باید دغدغه ما این باشد که چطور روزهای موفق بیشتری را سپری کنیم و در نیمه ی بالای این موج سینوسی بمانیم و چطور سریعتر از روزهای بد و نیمه ی پایین موج گذر کنیم.

 

زندگی یک آدم موفق این چنین است. یک موج سینوسی پر هیجان.

نویسنده: اوژن استوار

 

منبع: مجله جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد