چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه فردا چهارشنبه 21 آبان 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.


متولد اردیبهشت :
این چند روز روابط دوستانه شما نسبتاً به زندگی‌تان شکل بخشیده‌اند، اما شما تصمیم گرفته‌اید به آرامی‌و با ملایمت رفتار کنید. امرزو شما قادر هستید براساس آگاهی و دانشتان تصمیمات خوبی بگیرید، چراکه ماه به نشانه شما بازگشته است و در نتیجه به خلاقیتتان اضافه می‌شود. فقط حواستان باشد خیلی تنبلی نکنید، وگرنه فرصت و موقعیت خیلی خوبی را از دست خواهید داد.


متولد خرداد :
شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.


متولد تیر :
شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده‌اید، خسته شده‌اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس‌تان می‌کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.


متولد مرداد :
شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ‌ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.


متولد شهریور :
امروز همه فكر می‌كنند كه شما فرد راستگویی هستید، درحالیكه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلكه فقط رازی را از آنها پنهان كرده‌اید كه ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت كردن در مورد افكارتان آنهایی كه برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.


متولد مهر :
اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.در این زمان بسیار خلاق هستید و زیاد به شما الهام می شود.نباید اجازه بدهید ایده هایتان نادیده گرفته شوند. همیشه وسوسه می شوید که آنها را برای دیگران بیان کنید اما اگر زود عملی نشوند ناراحت و عصبانی می شوید نباید در این دوره این طوری فکر کنید.


متولد آبان :
ماه در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید كه كاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌كنید. البته این سخن بدین معنا نیست كه الكی سر خودتان را شلوغ كنید، بلكه منظور این است كه شما باید كارهایی كه شروع كرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینكه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.


متولد آذر :
ماه برج اسد هم اكنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی كه پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا كه زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع كنید. بنابراین باید كارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.


متولد دی :
ممکن است امروز بخواهید از دیگران مواظبت کنید، حتی ممکن است آرزو کنید کاش شما تنها کسی بودید که می‌توانستید دیگران را تربیت کنید. بسیار سخت است که بخواهید احساسات خود را کنار بگذارید و کاری را که دیگران ازتان انتظار دارند را انجام دهید، زمانی که کاری را شروع می‌کنید می‌بینید راحت تر به نظر می‌رسد. به خاطر اینکه شما به قدر کافی حساس هستید که کاری را قبل از اینکه کسی از شما بخواهد انجام دهید. فقط در این فرایند و پیشرفت خود را فراموش نکنید.


متولد بهمن :
فال روز متولدین امروز برای تان ساده است که نیمه پرلیوان را ببینیدوبسیار برایتان مفیداست محبوبیت شما بسیار زیاد است احساس عالی دارید و چیزهای زیادی دارید که می توانید شکرگزار آنها باشید در هر لحظه ممکن است دوست بسیار نزدیک و یا همسایه ای راهی جدید را در مسیر زندگی شما قرار دهد که بسیار برای تان لذت بخش باشد و احتمالاً آن قدر خبر جالبی است که به خاطر آن می خواهید جشنی بگیرید.


متولد اسفند :
حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع كنید، بلكه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست كه بتوانید آن ‌طوری كه دلتان می‌خواهد تفریح كنید. شاید شما دوست داشته باشید كه با كار كردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید كه این كار را انجام می‌دهید. در برابر كسانی كه به شما امر و نهی می‌كنند ایستادگی كنید. به آنها اجازه ندهید كه به رویه خود ادامه دهند، چرا كه فكر می‌كنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

بازنشر : جادوی کلمات دات آی آر

فال فردا امروز روز روزانه فال فردا فال روز فال امروز فال روزانه فال فردا جدید فال روز جدید فال روزانه جدید فال امروز جدید چهارشنبه 21 آبان فال چهارشنبه 21 آبان روز چهارشنبه 21 آبان فال روزانه چهارشنبه 21 آبان فال روز چهارشنبه 21 آبان فال چهارشنبه 21 آبان ماه فال روز 21 آبان فال روزانه 21 آبان فال 21 آبان فال 21 آبان 93 فال روز 21 آبان 93 فال روزانه 21 آبان 93 فال روز 22 آبان فال روزانه 22 آبان فال 22 آبان فال 22 آبان 93 فال روزانه 22 آبان 93 فال روز 22 آبان 93 پنجشنبه 22 آبان روز پنجشنبه 22 آبان فال پنجشنبه 22 آبان فال روزانه پنجشنبه 22 آبان فال پنجشنبه 22 آبان ماه پنجشنبه 22 آبان 93 فال روزانه پنجشنبه 22 آبان 93 فال چهارشنبه 21 آبان 93 فال جدید پارس20 فال جدید فردا فال جدید روزانه فال جديد روزانه فال های جدید روزانه فال های جدید روز فال های جدید وبه روز فال به روز فال جدید به روز فال جدید بروز فال ماه تولد فال با ماه تولد فال روزانه ماه تولد فال روز ماه تولد فال جدید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد