زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 3:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 127
نویسنده پیام
royallmanto آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 23 /5 /1401


بهترین کادو روز زن
شال زنانه حریر: یکی از ظریفترین و در عین حال زیباترین شال و روسریهایی که میتوانید پیدا کنید، از جنس حریر است. شال و روسری کامل کننده ی جذابیت و زیبایی صورت شماست. روسری ابریشم با طرح زیبا و جنس لطیف میتواند گزینه ایدهآل برای انتخاب روسری مجلسی یا روزمره باشد. شال نخی بسیار سبک و زیبا با رنگ بندی بسیار متنوع که دست شما را برای انتخاب و ست کردن با لباسهایتان باز گذاشته است. اما امروزه فروشگاههای مجزایی نیز برای فروش شال و روسری ایجاد شدهاند. این روسری زنانه از جنس ابریشم بوده، طرح زیبا و تنوع در رنگبندی نیز دارد. در حقیقت بزرگترین تولید کننده شال و روسری عمده دارای سه شکل اصلی مربع، مستطیل و مثلث می باشند. شال هایی هم هستند که طرفدارانی خاص ندارند و بیشترین استفاده ها رو میشه ازشون داشته باشیم. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند را انتخاب نکنید. دلیل اصلی آن نیز همین خرید گروهی خانمهاست؛ که معمولاً منجر به خرید چند روسری یا شال در کنار هم خواهد شد. اما قبلا از خرید بهترین شال یا روسری برای خود باید به کاربرد آن برای خود دقت کنید.
به یاد داشته باشید زیباترین شال یا روسری هم اگر با لباسهای دیگر شما همخوانی نداشته باشند، زیبایی خود را نشان نمیدهند. وقتی روسری زیبا و مناسب صورت خود میپوشید نه تنها تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما دارد، بلکه در دید دیگران نیز زیبا و محبوب جلوه میکنید. به این صورت که شال را بهمدت یک ساعت در این محلول بخیسانید، بعد از یک ساعت اگر لکه همچنان پابرجا بود، دوباره همین محلول را بسازید و اجازه بدهید شال مدت زمان بیشتری خیس بخورد. پیش از هر چیز و برای انتخاب درست رنگ و طرح شال و روسری بهتره که به رنگ پوست خود توجه داشته باشید چرا که در هر المانی برای یک استایل خوب رنگ پوست که چه چیزی بهش میاد و چه چیزی نمیاد خیلی اهمیت داره و شما ابتدا باید بدانید که رنگ پوست شما در طیف سرد تا گرم دقیقا کجا قرار دارد. در این شرایط چه باید کرد؟ به این شکل میتوانید روسریها و شالهای بیشتری را در معرض نمایش قرار دهید.
برای نمایش این مدلها میتوانید از سردیسهای تزئینی کمک بگیرید. همه می دانیم که تابستان فصل گرماست؛ پس باید در این فصل لباس ها و شال هایی را انتخاب کنید که خنک باشند و گرما را به خود جذب نکنند. همچنین شما می توانید انواع شال و روسری ابریشم را از انواع مغازه ها در تمام فصول تهیه کنید. هماهنگ کردن رنگ شال یا روسری با مانتو میتواند جلوه ی ظاهری خانم ها را دو چندان کند. اما این نوید را به شما می دهیم که شال مد توانسته نگرانیتان را در این زمینه برطرف کند. همچنین لمه ها از گذشته و قدیم وجود داشتند، اما چند سال اخیر، بسیار مد شده اند. برای این که بتوانید طرح های زیبایی را برای تولید شال و روسری خود انتخاب کنید می توانید ابتدا انواع مدل های نقاشی روی شال و روسری را مشاهده کنید، سپس از آن ها ایده بگیرید و با استفاده از ابتکار خود طرح های زیبایی را برای شال و روسری های تولیدی خود طراحی کنید. 1. همیشه قبل از شستشو تگ دوخته شده به روسریتان را بخوانید تا از روش مناسب شستشوی شال یا روسریتان مطمئن شوید. قبل از خرید بهترین شال و روسری زنانه بخوانید!
چاپ بر روی شال سفید: چاپی که بر روی شال سفید انجام می شود کمی متفاوت با چاپی است که روی شال های رنگی انجام می شود زیرا کیفیت بهتری دارد یعنی چاپ به گونه ای انجام می شود که چاپ به خورد پارچه می رود و به هیچ عنوان اثری از شکل اصلی پارچه مشخص نمی شود و همین باعث می شود چاپ روی شال سفید ظاهر و کیفیت بهتری داشته باشد. حریر کش ها اصلا برای انواع شال و روسری مناسب نیستند، زیرا هم بسیار نازک و واضح هستند و هم کش می آیند؛ اما از پارچه های حریر معمولی، بسیار استفاده می کنند که هر سال عید می توانید شاهد مدل های جدید آن ها باشید. ترکیب سه عامل گفته شده راهی مناسب است و شما را در انتخاب بهترین رنگ برای خرید روسری یا شال یاری می دهد . ساتن ها به پارچه های لیز معروف اند؛ یعنی این که شال و روسری های ساتن، به سختی بر روی سر قرار می گیرند.
محبوب کن - فیس نما
چهارشنبه 02 آذر 1401 - 13:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :