زمان جاری : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 5:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 94
نویسنده پیام
taraa25 آفلاین


ارسال‌ها : 522
عضویت: 10 /9 /1397
تشکرها : 10
تشکر شده : 81
قصر داسال پاربینو Plazzo Ducale


قصر داسال بنایی است که قدمت آن به دوره رنسانس برمیگردد. داسال در شهراربینو ایتالیا واقع شده داست. این قصر که در قرن 15 ساخته شد، داستان زندگی 600 خانواده را به خود دیده است. امروزه قصر داسال به روی عموم باز است. گردشگران بسیاری برای دیدن بسیاری از مجموعه های بی شماری از نقاشی های دوره رنسانس با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند. اتاقهای قصر نیزبازسازی شده اند تا به همان شکلی که در قرن پانزدهم بود در آیند.

کلیسای سن ویتال ، مکانی برای دیدن معجزه دست معماران
شهر راونا واقع در شمال ایتالیا که پایتخت امپراتوری روم شرقی بود . معروف بودن این شهر به سبب کلیسای سن ویتال است. کلیسا سن ویتال در قرن ششم با مجموعه وسیعی از کاشی کاری ساخته شد. در این کاشی کاری های بی نظیر داستان هایی از کتاب مقدس به تصویر کشیده است . طراحی برجسته ، کنتراست و ناهماهنگی رنگ ها در این کاشی کاری ها آن را به مکان محبوب برای مشتاقان تور ایتالیا و علاقه مندان به دین، و یا معماران و هنرمندان در ایتالیا تبدیل کرده است.

دولومیتس Dolomites ، مکانی برای عشاق
لذت انجام ورزش های زمستانی همانند اسکی و اسنوبرد در رشته کوههای دولومیتس شمال ایتالیا تجربه ای است که گردشگران زیادی را به این ناحیه کوهستانی می کشاند. بودن در هر فصل سال در رشته کوه همیشه با صحنه های باورنکردنی شما را شگفت زده می کنند. زیرا که درهنگام غروب خورشید، قله های دولومیتس به طیف رنگ صورتی یا بنفش کمرنگ در می آیند که منظره بسیار زیبا و عاشقانه ای است. کوهپیمایی در کوه های دولومیتس، خرید از قلعه های آن در شهر ترنتو میتوانید از لذت بخش ترین لحظه های عمرتان باشد . شما نیز میتوانید با خرید ارزانترین تور ایتالیا و خرید ارزانترین تور ایتالیا لحظه آخری تجربه بسیار ارزشمندی را در دولومیتس( Dolomites) را داشته باشید.

کلیسای دی سن فرانسسکو و پنجره های رنگی
کلیسای فرانسیس مقدس دارای پنجره های رنگی و هزاران قطعه هنری است . فرانسیس مقدس، یکی از برجسته ترین عبادتگاهها در ایتالیا می باشد. کلیسای سن فرانسیسکو واقع در شهر آسیسی است که در قرن سیزدهم ساخته شد. معماری بنای کلیسا به سبک رومی است که در دو طبقه ساخته شده است. سن فرانسیس خود مردی بسیار فقیر بود اما برعکس او، این فضا بسیار مجلل و با شکوه است. شما میتوانید با خرید تور ایتالیا به کلیسای دی سن فرانسسکو سفر کنید.

کوه اتنا( Etna) و تجربه لذت بخش دیدن آتش فشان
در جزیره سیسیلی کوه اتشفشانی اتنا قرار دارد. این کوه بلند ترین قله ها در ایتالیا است. با سفر به این جزیره تمامی موهبت های الهی را میتوانید نظاره گر باشید ؛ در اطراف کوه اتنا نیز پارک ملی پارکودر دل اتنا قرار دارد. تماشای خروج بخار و گدازه ها از جاذبه های گردشگری است که تمامی توریستها را از سراسر جهان به این نقطه می کشاند. شما نیز میتوانید با تهیه ی تور ایتالیا لحظه آخری به دیدن کوه آتا و تفریح و گردش در آن بپردازید.امیدواریم از خواندن مطلب قصر داسال پاربینو Plazzo Ducale استفاده لازم را برده باشید.

دیومو ارویتو( Duomo of Orvieto)
کلیسای جامع کاتولیک روم در قرن چهاردهم به دستور پاپ داده شده است. اتمام این کلیسا سه قرن طول کشید. دیومو اوووییتو نمونه بارز و درخشان از معماری گوتیک ایتالیایی است. معماری زیبا و سنگ های قیمتی به کار رفته در ساخت دیومو ارویتو زبانزد خاص و عام است. تزیئنات داخلی این بنا، دتوسط لوکا سیگنورلی صورت گرفته است که بسیار زیبا می باشد.
محبوب کن - فیس نما
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 12:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :