زمان جاری : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 5:41 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 100
نویسنده پیام
taraa25 آفلاین


ارسال‌ها : 522
عضویت: 10 /9 /1397
تشکرها : 10
تشکر شده : 81
موزه لوور فرانسه


در تور فرانسه یک مورد جذاب دیگری وجود دارد که هر فردی که به این کشور سفر کرده باید از آن دیدن کند، این جاذبه گردشگری جذاب موزه لوور پاریس می باشد. این موزه یکی از پربازدید ترین موزه های سراسر دنیا به حساب می آید. شما می توانید در این موزه تمدن های مختلف جهان را در کنار هم تماشا کنید.

آثار های جذاب موجود در این موزه عبارتند از: تابلو مونالیزا، لوح حمورابی، کتیبه کوروش کبیر، گاو بالدار آشوری و هزاران آثار ارزشمند دیگر. بنابراین اگر با تور فرانسه لحظه آخری به این کشور سفر کردید حتما از این موزه کم یاب بی نظیر دیدن کنید

شانزه لیزه فرانسه
یکی دیگر جاذبه های کشور فرانسه که در شهر پاریس واقع شده است، خیابان معروف شانزه لیزه می باشد. این خیابان جزو عروف ترین و معتبر ترین خیابان های دنیا می باشد. اگر با تور فرانسه ارزان به این کشور سفر کردید حتما از این خیابان که از میدان کونکورد تا طاق پیروزی کشیده شده است دیدن کنید.

طاق پیروزی فرانسه
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری موجود در پاریس، طاق پیروزی می باشد که در میدان شارل دو گل وجود دارد. این طاق به یاد پیروزی های امپراطور ناپلئون بنا شده است.

کاخ ورسای فرانسه
یکی دیگر از جاذبه های دیدنی فرانسه کاخ ورسای می باشد این کاخ در زمان ای قدیم به عنوان یک اقامتگاه برای شکار محسوب می شد. که امروزه به یکی از معروف ترین کاخ های جهان تبدیل شده است. این کاخ در 20 کیلومتری جنوب غرب پاریس می باشدد. اگر با تور فرانسه به این شهر سفر کردید حتما از این کاخ دیدن فرمایید.

خدمات موجود در تور فرانسه
همانطور که گفتیم یکی از بهترین راه های سفر به فرانسه، استفاده از ارزان ترین تور فرانسه می باشد. بهتر است بدانید که در ارزان ترین تور فرانسه یا گران ترین تور فرانسه چه خدماتی وجود دارد.
ترانسفر فرودگاهی
ویزای فرانسه
رزرو هتل
بلیط رفت و برگشت هواپیما
تور لیدر فارسی زبان
بیمه مسافرتی تا سقف 30 هزار یورویی
گشت و گذار شهری و دیدن جاذبه های موجود در فرانسه
البته ممکن است برخی از تور ها خدماتشان کمی فرق داشته باشد. به طور مثال در ارزان ترین تور فرانسه ممکن است هتل 3 ستاره رزرو شود ولی در تور فرانسه گران قیمت هتل 5 ستاره رزرو شود. قیمت تور فرانسه به مدت زمان و خدمات موجود در آن بستگی دارد.

قیمت تور فرانسه
قیمت های تور فرانسه شامل هزینه های مربوط به ویزا، پرواز و رزرو هتل می باشد. هزینه ویزای فرانسه به تنهایی از 1 میلیون تومان شروع می شود. هزینه های مربوط به خرید بلیط برای پرواز به فرانسه با توجه به زمان سفر از 3 میلیون تومان شروع می شوند. همچنین کم ترین نرخ هتل های فرانسه از 3 میلیون شروع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تورها در سایت گالیور مراجعه کنید.

بهترین زمان سفر با تور فرانسه
به دلیل اقلیم مدیترانه ای فرانسه، بهترین زمان برای سفر با تور فرانسه ارزان، فصل های بهار و پاییز می باشد. در این فصل ها فرانسه دارای آب و هوای معتدلی می باشد. اما چیزی که مهم است این است که معمولا فصل بهار تعداد گردشگران در این کشور بسیار زیاد است. همین طور نرخ پرواز ها و هتل ها در فصل بهار معمولا گران تر است.

در فصل پاییز نیز هوا کمی سرد تر می شود و به همین خاطر در شهر های این کشور جمعیت کمتر می شود. به این نکته نیز توجه کنید که اگر قرار است در فصل تابستان با ارزان ترین تور فرانسه به این کشور سفر کنید با جمعیت زیادی از گردشگران روبه رو خواهید. در دو هفته ی آخر ماه آگوست، زمانی که کل کشور فرانسه تعطیل می شوند و به سواحل و حومه ی شهرهایشان می روند، این کشور خلوت می شود. این زمان نیز برای سفر به فرانسه مناسب است.بهتر است مطلب آتشکده قدیمی شهر تفلیس در گرجستان را هم مطالعه کنید

یکی دیگر از مواردی که بهتر است بدانید این است که این کشور دارای آب و هوای معتدل می باشد و زمستان های خفیف و تابستان های بسیار گرم و خشک دارد، بنابراین سعی کنید تا جای ممکن در فصل تابستان به این کشور سفر نکنید. البته فصل تابستان به دلیل وجود روز های طولانی و هوای آفتابی، بین گردشگران بسیار محبوب است.
محبوب کن - فیس نما
دوشنبه 10 خرداد 1400 - 12:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :