زمان جاری : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 10:14 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 128
نویسنده پیام
taraa25 آفلاین


ارسال‌ها : 522
عضویت: 10 /9 /1397
تشکرها : 10
تشکر شده : 81
تجهیزات برای نگهداری از ماشین آلات صنعتی


امروزه در کاربرد های صنعتی از ماشین آلات و تجهیزات متعدد و گوناگونی استفاده می شود، این ماشین آلات در مقایسه با گذشته صنعت ما را به زودتر به جلو می برد و کیفیت کار را ما بالاتر می برد. بعد از مدت زمانی این ماشین آلات امکان دارد دچار استهلاک یا ساییدگی شود، بنابراین بهتر است که ما از این ماشین آلات به خوبی نگهداری کنیم و از تجهیزاتی مانند عایق الاستومری برای حفاظت از ماشین آلات خود استفاده کنیم.

چرا به عایق الاستومری نیاز داریم؟
انواع عایق الاستومری در کار های صنعتی و تأسیسات کاربرد دارد. در تأسیسات صنعتی کانال ها و سیستم هایی برای تهویه هوا وجود دارد، مخصوصا در سیستم هایی که مربوط به گرمایش و سرمایش است. در صنایعی مثل صنایع ساختمانی، پتروشیمی و … عایق الاستومری را برای بهبود و حفاظت از کانال ها به کار می برند.

ویژگی های عایق الاستومری
از ویژگی عایق الاستومری این است که این عایق ساخته شده از مواد سلولی انعطاف پذیر و سلول بسته بوده است که این به این صورت است که از اشعه UV و سایر مواد شیمیایی محافظت می کند. همچنین این عایق، عایق خوبی در برابر حرارت و صوت است و دارای طول عمر زیاد است و با کیفیت عالی در بازار عرضه می شود.

استفاده از عایق الاستومری چه فوایدی دارد؟
صدمه نزدن به محیط زیست و حفاظت از آن
نصب عایق الاستومری زمان کمی می برد
نصب کردن آن آسان است
باعث می شود تأسیسات در برابر آتش سوزی مقاوم بمانند.
ایمنی و بهداشت کار را بالا می برد.
در مصرف بی رویه انرژی صرفه جویی می کند.
در مقابل شرایط نامناسب جوی مناسب است.
در مقابل بخار آب مقاوم است.
ضریب انتقال حرارت عایق الاستومری بسیار مناسب است.

مقایسه انواع عایق الاستومری چگونه است؟
در بازار دو نوع اصلی عایق الاستومری وجود دارد که شامل عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری رولی می شود. شما در سایت عایق الاستومری فراعایق می توانید به آسانی با تمامی انواع عایق ها آشنا شده و اطلاعات کامل و مناسبی به دست بیاورید. ما در این مقاله می خواهیم انواع و مقایسه عایق الاستومری را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم. حتما مطلب ۱۵ دلیل برای استفاده از عایق الاستومری را نیز مطالعه کنید.

دسته اول عایق ها عایق الاستومری رولی ساده است که دارای عرض تقریبا 100 سانتی متری است و در ضخامت های گوناگون به تولید و عرضه در بازار می رسد. برای نصب آسان در پشت این نوع عایق چسب به کار می رود که می توان به راحتی آن را محل مورد نظرمان بچسبانیم.
دسته دوم عایق ها عایق رولی با روکش آلومینیوم است؛ این نوع عایق نسبت به دسته اول دارای مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی ها و کهنه شدن دارد. به علاوه این نوع عایق در مقابل هر نوع فشار یا ضربات وارد شده مقاوم است. به این دلیل که با روکشی از آلومینیوم تهیه شده است که حفاظت از تأسیسات و کانال ها را بالا می برد. شباهت این نوع عایق با عایق رولی ساده در این است که در پشت این مدل عایق هم می توان برای نصب آسان چسب به کار برد. این نوع عایق در انواع صنایعی همچون پتروشیمی، کاغذ، لاستیک و … به کار می رود.
دسته سوم عایق ها عایق الاستومری رولی مدل شانه تخم مرغی است. طراحی این نوع عایق به گونه است که دارای یک طرف مسطح است و طرف دیگر حالتی شبیه به شانه تخم مرغ دارد. این عایق در برابر اصوات بسیار مناسب است و در درز دیوارها، سقف و کانال ها به کار می رود. بهتر است برای اطلاعات بیشتر مطلب مقایسه عایق الاستومری رولی لوله ای و عایق پشم شیشه
دسته چهارم عایق ها عایق الاستومری لوله است. این نوع عایق هم همانند عایق الاستومری رولی در انواع روکش آلومینیوم و تخم مرغی در طول و ضخامت های مختلف در بازار عرضه می شود اما بیشتر در لوله های گرمایش و سرمایش کاربرد دارد.
محبوب کن - فیس نما
سه شنبه 11 آذر 1399 - 13:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
alireza663 آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 6 /12 /1400


پاسخ : 1 RE
سلام
تیم مجرب نیکاپایان کامجو ارائه دهنده انواع ماشین آلات صنعتی،ماشین بسته بندی، طراحی صنعتی و ..... در خدمت دوستان عزیز میباشد.جهت اشنایی بیشتر با این تیم و هماهنگی به این لینک بروید


جمعه 06 اسفند 1400 - 21:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :