زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 1:37 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 104
نویسنده پیام
somaye9 آفلاین


ارسال‌ها : 64
عضویت: 23 /2 /1399


ارتودنسی از پشت دندان به چه صورت می باشد؟



چنانچه شما جزو افرادی هستید که از داشتن دندان های نامرتب رنج میبرید و نیاز دارید که دندان های خود را ارتودنسی کنید ولی به دلیل نمایان شدن آن ها از این کار منصرف شده اید، بهتر است این مطلب را تا آخر بخوانید.

یکی از روش های ارتودنسی که برای این افراد بسیار مناسب است و جزو گروه ارتودنسی نامرئی محسوب می شود، به این نوع از ارتودنسی، ارتودنسی لینگوال یا ارتودنسی از پشت دندان می گوید. شما می توانید برای انجام این کار به ارتودنسی در آمل یا ارتودنسی در مازندران یا هر شهر دیگر مراجعه کنید.



ارتودنسی لینگوال چیست؟

این روش به این صورت است که دستگاه ارتودنسی در پشت دندان ها نصب می شود. جزئیات ارتودنسی در سمت زبان قرار می گیرند و با زبان تماس مستقیم دارند.



تفاوت ارتودنسی از پشت دندان با روش معمول

در روش لینگوال یا همان ارتودنسی از پشت دندان نیز از بریس های فلزی و سیم استفاده می شود، با این تفاوت که این جزئیات در پشت دندان نصب می شود تا از دید دیگران خارج شود و مشخص نباشد. به همین خاطر است که این روش جزو روش های ارتودنسی نامرئی محسوب می شود.

در حقیقت تنها ویژگی و مزیتی که این نوع از ارتودنسی نسبت به ارتودنسی معمولی دارد این است که از دید همگان مخفی می باشد. البته ناگفته نماند که بر اثر رعایت نکردن بهداشت دندان، ارتودنسی دچار تغییراتی می شود. البته این تغییر رنگ در پشت دندان ها اتفاق میوفتد و از دید همگان مخفی می باشد. برای کسب اطلاعات درباره متخصصین ارتودنسی در شمال کشور روی لینک http://www.drmaysammirzaie.com/ کلیک کنید.



معایب ارتودنسی از پشت دندان

روش ارتودنسی در پشت دندان یا لینگوال یا همان ارتودنسی نامرئی فرایندی بسیار سخت است که مراحل انجام آن به احتمال زیاد برای شخص بیمار و متخصص ارتودنسی در آمل یا ارتودنسی در مازندران یا هر شهر دیگری سخت است. و همین طور ممکن است برای شخص بیمار کمی طاغت فرسا باشد. دلیل این اتفاق این است که جزئیات ارتودنسی یعنی همان بریس های مخصوص از پشت دندان نصب می شوند که برای انجام آن به دقت زیادی نیاز است.

به خاطر وجود همین دلیل است که متخصص ارتودنسی در آمل یا ماهرترین متخصص ارتودنسی در مازندران یا در هر شهر دیگری بایستی زمان بیشتری را صرف نصب جزئیات ارتودنسی کنند.



احتمال اینکه این روش برای اصطلاحات اساسی مناسب نباشد و بیشتر برای اصطلاح فرم جزئی مناسب است.

با در نظر گرفتن جزئیات ارتودنسی در این روش هزینه ساخت و نصب آن نسبت به ارتودنسی معمولی بیشتر است زیرا تجهیزات به کار رفته در آن خاص تر است.



آیا ارتودنسی از پشت دندان مناسب شماست؟

یکی از مواردی که باعث گرفتن نتیجه مطلوب می شود انتخاب روش مناسب است به ویژه در فرایند ارتودنسی لینگوال بایستی دقت و حساسیت بیشتری به کار رود. زیرا انجام ارتودنسی به این روش کار هر متخصصی نیست پس بهتر است برای انجام این کار به متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا هر شهر دیگر مراجعه کنید. متخصص ارتودنسی بایستی دوره های تخصصی ارتودنسی از پشت دندان را دیده باشند و کاملا بر این امر مسلط باشند. به همین خاطر برای تشخیص بهترین روش بایستی به متخصص ماهر ارتودنسی در آمل یا ارتودنسی در مازندران یا در هر شهر دیگری مراجعه کرد. ایجاد لک روی دندان ها توسط براکت ارتودنسی درست است؟ بهتر است مطلب نکاتی مهم برای خرید دستگاه اکسیژن ساز تا انجام ارتودنسی را نیز مطالعه کنید.

بنابراین اگر با نمایان شدن سیم های ارتودنسی دندان مشکل دارید و در عین حال دارای دندان های نامرتب می باشید، بهتر است با مشورت با متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا در هر شهر دیگری می توانید روش ارتودنسی از پشت دندان استفاده کنید. و همبن طور توجه داشته باشید چون این کار بسیار حساس می باشد و کار هر متخصصی نیست حتما به پزشکی مراجعه کنید که دوره ی آموزشی ارتودنسی از پشت را دیده باشد.


محبوب کن - فیس نما
دوشنبه 05 آبان 1399 - 13:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :