تبلیغات در اینترنتclose

زمان جاری : جمعه 23 آذر 1397 - 3:26 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 55
نویسنده پیام
javiiiiiiiid آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 12 /6 /1397


چرا تولید محتوا همیشه مهم خواهد بود؟
هر کسب و کار اینترنتی که دارای سایت یا بلاگ است نیاز به محتوا دارد. محتوا همیشه در وب مهم است و حرف اول و آخر را می زند. بسیاری از شرکت ها و وب سایت های اینترنتی بیشترین تمرکز خود را روی فروش و بازاریابی گذاشته اند. ولی واقعیت این است که همیشه روش های بازاریابی برای جذب مشتری و فروش بیشتر جواب نمی دهد.
با این اوضاع پیش آمده و هزینه های سنگین تبلیغات اینترنتی بعید است هر کسی بتواند از پس این هزینه ها برآید. پس راه چاره چیست؟ خیلی از دوستان به من می گویند آقای گرشاسبی نمی توانیم هزینه زیادی برای تبلیغات پرداخت کنیم، نمی توانیم ریسک کنیم، پس ما برای جذب مخاطب و مشتری چه کار باید کنیم؟ بهترین و ساده ترین راه برای ما چیست؟
من هم در بیشتر موارد می گویم محتوا تولید کنید. محتوای خوب و به درد بخور نه اینکه از سایت های رقیبان تقلید یا کپی کنید! محتوایی که به مخاطبان تان کمک کند تا به شما اعتماد کنند و همراه تان شوند.
خیلی از شرکت ها و وب سایت ها از تولید محتوا غافل شده اند! تولید محتوا که می تواند معجزه کند را فراموش کرده اند یا اعتقادی بهش ندارند!
یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطبان واقعی تولید محتوا است. کاری که من تمام وقتم را رویش می گذارم و نتیجه اش را روز به روز با چشمانم می بینم. خیلی از کسب و کارهای اینترنتی با تولید محتوا درآمدشان را چندین برابر کرده اند. قطعا شما هم می توانید.
اگر هنوز با مزیت ها و اهمیت تولید محتوا در وب آشنا نیستید در این مقاله متفاوت از همیار وب همراه من باشید. این مقاله به درد افرادی می خورد که هنوز تولید محتوا را دست کم گرفته اند و نمی دانند محتوای خوب چگونه می تواند کسب و کارشان را متحول کند.
واقعا چرا تولید محتوا همیشه مهم خواهد بود؟
در دنیایی که پر شده از تبلیغات انبوه و خیلی از شرکت ها قصد دارند به زور محصولات و خدماتشان را به مردم بفروشند جای شرکت هایی که واقعا مردم را درک کنند و به فکرشان باشند خالی است.
بارها گفته ام کمبود محتوای خوب در وب ما شدیدا احساس می شود. اکثرا وبسایت ها یا از هم کپی می کنند یا اینکه مقالات سایت های خارجی را ترجمه می کنند! در این بین وب سایت هایی که واقعا کمک رسان خوبی برای مخاطبان شان باشند برنده اند. وب سایت هایی که فقط به فکر کسب درآمد نیستند و در وحله اول به فکر برطرف کردن نیاز مخاطبانشان هستند.
تولید محتوای خوب و کاربردی مزیت های بسیاری را دارد و می تواند به طور کلی کسب و کارتان را متحول کند. در ادامه همراه من باشید تا شما را با مزیت های محتوای خوب آشنا کنم.
1.اعتماد سازی
اگر شما بتوانید در حوزه کاری خود که به هیچ وجه فرقی نمی کند چه هست به طور تخصصی محتوا تولید کنید می تواند اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کنید.
در حقیقت آنها شما را متخصص در حوزه کاری خود می دانند و همیشه همراه شما هستند. شما را بهترین منبع برای رفع نیازهای خود می دانند. طبیعی است وب سایتی که به طور تخصصی روی موضوعی فعالیت کند رفته رفته مرجع می شود و مردم سایت های مرجع را همیشه دوست دارند.
یکی از اصول موفقیت در هر کسب و کاری بویژه کسب و کارهای آنلاین اعتماد سازی است. محتوا بهترین و تنها ابزار شما برای اعتماد سازی است. شما همانند کسب و کارهای سنتی نمی توانید رو در رو با مخاطبان تان صحبت کنید و اعتماد آن ها را جلب کنید. پس بهترین کار این است که از طریق تولید محتوا اعتماد سازی کنید.
خیلی ساده است شما مشکل آن ها را رفع می کنید و آن ها هم به شما اعتماد می کنند و همیشه همراه تان هستند. در ادامه مزیت های این همراهی را به شما می گویم.
2.بازاریابی آسان تر
یکی از مشکلاتی که خیلی از کسب و کارهای آنلاین با آن مواجه می شوند مسئله بازاریابی است. خیلی از وب سایت ها نمی توانند آن طور که باید محصولات و خدمات خود را بازاریابی کنند. خیلی های دیگر هم مجبور اند برای بازاریابی محصولات شان هزینه های بیشتری پرداخت کنند.
ولی با تولید محتوا به راحتی می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی کنید. هیچ چیز به اندازه تولید محتوا نمی تواند به شما در بازاریابی محصولات تان کمک کند.
زمانی که از طریق تولید محتوا بتوانید مخاطبان بیشتری را همراه خود کنید خیلی راحت تر می توانید روی آن ها عملیات بازاریابی خود را انجام دهید چون شما توانسته اید اعتماد آن ها را از طریق محتوا جلب کنید و از این پس راحت تر به شما اعتماد می کنند.
به عنوان مثال شما خیلی راحت تر می توانید از طریق کمپین های ایمیلی مخاطبان تان را تحت تاثیر قرار دهید تا اینکه در سایت های پربازدید تبلیغ کنید. چون شما مرحله اول یعنی اعتماد سازی را گذرانده اید و حالا موقع فروش محصولات تان است.
دیگر نیازی نیست برای فروش محصولات تان زور الکی بزنید. همه چیز محیاست تا فروش های رویایی را تجربه کنید.
3.جذب مخاطبان وفادار بیشتر
تعداد مخاطبان وفادار شما سرمایه کسب و کارتان هستند. قبلا می گفتند تعداد کاربران ولی به نظر من مخاطبان وفادار ارزش بیشتری دارند. منظور از مخاطبان وفادار همان هایی هستند که هر روز به بهانه خواندن مطالب جدید به سایت شما سر می زنند.
این می تواند از جوانب مختلف برای شما ارزش داشته باشد. تولید محتوا به شما کمک می کند تا روز به روز مخاطبان وفادار خود را افزایش دهید و این یعنی درآمد شما روز به روز بیشتر خواهد شد.
مخاطبان وفادار دقیقا مانند مشتریان تشنه هستند. به راحتی می توانید محصولات و خدمات تان را به آن ها بفروشید.
4.افزایش محبوبیت کسب و کار و برندتان
هدف اصلی ما تولید محتوا برای مخاطبان مان است ولی باید بدانید محتوایی که تولید می کنید می تواند مورد توجه خیلی از افراد دیگر قرار بگیرد. اگر واقعا محتوایی عالی تولید کنید مطمئن باشید خیلی از سایت های دیگر از شما کپی می کنند یا همان محتوای شما را باز نشر می دهند. و این در بیشتر دیده شدن شما و کسب و کارتان بسیار کمک خواهد کرد.
این یعنی برندسازی به بهترین شکل ممکن. بدون هیچ هزینه ای به سرعت معروف می شوید و می توانید مخاطبان بیشتری را به کسب و کارتان جذب کنید. بارها شده است که مقالات سایتهمیار وب را با درج منبع در دیگر سایت ها دیده ام. و این به بیشتر دیده شدن ما کمک بسیاری کرده است.
محبوب کن - فیس نما
دوشنبه 12 شهریور 1397 - 19:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :