انتخاب تیتر مناسب مقالات، آموزش ویدویی – ( آپدیت شد )
تبلیغات در اینترنتclose

زمان جاری : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 6:23 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 15
نویسنده پیام
hibord آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 20 /5 /1397
محل زندگی: tehran
سن: 28


انتخاب تیتر مناسب مقالات، آموزش ویدویی – ( آپدیت شد )
به شما قول می دهم اگر از روشی که در این مقاله به شما خواهم گفت استفاده کنید و با انتخاب تیتر مناسب بنویسید می توانید تا یک سال آینده بیش از ۱۰۰۰ بازدید از سایت گوگل به آمار خودتان اضافه کنید.طبق آمار امروزه ۸۰% از افراد فقط تیتر مقاله را می خوانند و فقط ۲۰% از افراد علاوه بر تیتر ، متن را نیز می خوانند. پس میزان اهمیت انتخاب تیتر مناسب در تولیدات محتوایی چندین برابر اهمیت تولید یک متن خوب برای محتوا می باشد، یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود که کاربران یه مقاله را به صورت کامل بخوانند انتخاب تیتر جذاب و مفهومی است. پس حال می دانیم که یکی از مهمترین عنصر های کلیدی در تولیدات محتوایی انتخاب یک تیتر جذاب و مناسب است .اجازه بدهید از این جا شروع کنم. وقتی در مورد سئو و بهینه سازی سایت صحبت می کنیم در اولین گام به کلمات کلیدی توجه می کنیم و اگر حرفه ای باشیم کار را با ابزار Google keyword planner آغاز می کنیم.در گذشته اعتقاد من این بود که باید مطابق این ابزار محتوا نویسی را انجام دهیم و هنوز هم این کار را انجام می دهم. ولی به نظر من در صورتی که با الگوریتم جدید گوگل می خواهید نتیجه بگیرید باید مطابق جستجوی کاربر عنوان خودتان را انتخاب کنید.همان طور که می دانید یکی از مهمترین بخش های سئو داخلی صفحه انتخاب عنوان مناسب است. اگر عنوان مناسب نداشته باشید نمی توانید شانس خوبی برای داشتن رتبه خوب داشته باشید.
بریم سر اصل مطلب اگر می خواهید برای مقالات خودتان ورودی خوبی از گوگل داشته باشید باید مطابق نیاز و جستجوی کاربر بنویسید و در اولین گام می توانید از خود سیستم جستجو گوگل کمک بگیرید.اگر شرکت ها به نکته این مقاله توجه کنند به راحتی می توانند با نوشتن محتوای جذاب و عنوان های حرفه ای ترافیک هدفمندی که پول می پردازند را به سایت خود هدایت کنند.
در گذشته هدف فقط نتایج keyword planner بود که الان هم بسیار مهم است. اما این ابزار کلیدواژه هایی را نمایش می دهد که جستجوی بالایی دارند و در برخی از حوزه ها کار بر روی این واژه ها در ابتدای کار بسیار سخت است ولی اگر شما مقاله ای بنویسید که کاربر به صورت محاوره جستجو می کند و آن را در عنوان و محتوای مقاله استفاده کنید به سرعت می توانید در عبارتی رتبه بگیرید که کاربران ان را جستجو می کنند.
تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/search-sugestion.jpgانتخاب تیتر مناسب
برای شروع کار شما باید با کلید واژه های طلایی آشنا شوید در زیر فهرستی از کلید واژه ها را برای شما نوشته ام که با استفاده از آن ها می توانید عنوان های حرفه ای بنویسید که کاربران جستجو می کنند:
• چرا
• چیست؟
• کیست؟
• چگونه؟
• آیا
• دلایل
• روش های
• تکنیک های
• قیمت
• ابزار های
• چند
• ارزان
• سریع
• و… حتما این مقاله را بخوانید ۸ نکته برای صفحه درباره ما یک کسب و کار اینترنتی کافیست در نتایج گوگل یک از این کلید واژه ها را در عبارت خود استفاده کنید خواهید دید که کاربران چگونه جستجو می کنند و به راحتی می توانید بهترین عنوان ها را برای مقالات خودتان استفاده کنید.
به عنوان مثال فرض کنید می خواهیم در مورد لاغری مطلبی بنویسیم می توانید به روش های زیر جستجو کنیم:
تیتر برای چگونه لاغر شدن
تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/02.jpgانتخاب تیتر مناسب
همانطور که در تصویر می بینید این ها عباراتی هستند که مخاطبین شما جستجو می کنند تا مقاله شما را پیدا کنند.

  • چگونه لاغر شویم؟

  • چگونه لاغر شوم؟

  • چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

  • چگونه لاغر شویم سریع


  • حالا واژه چرا لاغر را وارد می کنیم و نتایج را مشاهده می کنیم:
    تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/03.jpgانتخاب تیتر مناسب


  • تیتر برای لاغری

  • چرا لاغر نمیشم

  • چرا لاغر نمی شویم

  • چرا لاغر نمی شوم؟

  • چرا لاغرم؟


  • می بینید جستجوی کاربران با تفکر شما چقدر متفاوت است؟کافیست عینا یکی از همین تیر ها را انتخاب کنید و یک مقاله جامع و کامل در مورد آن بنویسید.
    به نظر شما بهتر نیست از این به بعد مطابق نیاز بازار هدفمان محتوا بنویسیم؟
    تصمیم بگیرید که از همین امروز مقالات خودتان را مطابق نیاز بازار هدفتان بنویسید تا ترافیک خوبی را جذب سایت خودتان کنید .
    در این ویدیو ویژگی های مهم یک تیتر را در یک دقیقه مشاهده کنید
    spaceplay / pause qunload | stop ffullscreenshift + slower / fastervolume mmuteseek . seek to previous
    تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/titr-algoritm.jpgالگوریتم انتخاب تیتر مناسب
    ۸ نکته در انتخاب تیتر مناسبطبق آمار امروزه ۸۰% از افراد فقط تیتر مقاله را می خوانند و فقط ۲۰% از افراد علاوه بر تیتر ، متن را نیز می خوانند. پس میزان اهمیت انتخاب یک تیتر مناسب در تولیدات محتوایی چندین برابر اهمیت تولید یک متن خوب برای محتوا می باشد، یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود که کاربران یه مقاله را به صورت کامل بخوانند انتخاب یک تیتر جذاب و مفهومی است. پس حال می دانیم که یکی از مهمترین عنصر های کلیدی در تولیدات محتوایی انتخاب یک تیتر جذاب و مناسب است ، در این مقاله از وب تینوس قصد داریم به ۸ نکته در انتخاب تیتر مناسب بپردازیم :

    1. طراحی تیتر با رنگ متفاوت

    2. دارای دیزایت متفاوت نسبت به متن

    3. انتقال مفهوم به بهترین شکل

    4. استفاده از جملات کوتاه

    5. خودداری از بکاربردن کلمات سخت و نامفهوم

    6. به کار بردن کلمات ایجاد انگیزه در خواندن مقاله

    7. استفاده از نام و یا برند

    8. انتخاب تیتر جذاب


    9. تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/titr5.jpgانتخاب تیتر جذاب
      طراحی تیتر با رنگ متفاوت :برای نمایش بهتر و مشخص کردن و یا جدا کردن تیتر از بقیه محتوا می بایست رنگ تیتر با بقیه محتوا فرق کند البته باید توجه داشته باشید که از رنگ هایی استفاده کنید که کاربران برای خواندن تیتر با مشگلی برخورد نکنند. استفاده از قابلیت hover در تغییر رنگ تیتر یکی دیگر راهکارهای ایجاد یک تیتر متفاوت است. حتما این مقاله را بخوانید کسب درآمد هفته ای پنج میلیون تومن سایت صنعت کویر از اینترنت ! دارای دیزایت متفاوت نسبت به متن:همانطور که در ابتدا گفتیم ۸۰% از افراد فقط تیتر محتوا را می خوانند پس دیزاین تیتر از اهمیت خاصی برخوردار است در تولیدات محتوایی تیتر را باید به گونه ای طراحی و دیزاین کرد که کاربران در لحضه ای که می خواهد مقاله را بخواند اولین چیزی که می بیند تیتر باشد برای این امر می توان با بزرگ تر کردن تیتر ، اضافه کردن ایکون به تیتر ، متفاوت بودن فونت ، متفاوت بودن رنگ و… دیزاینی متفاوت به تیتر بخشید.انتقال مفهوم به بهترین شکل:همه افرادی که یک محتوا را می خوانند ابتدا تیتر آن محتوا را می خوانند اگر تیتر شما مفهوم خود را به خوبی انتقال ندهد نمی تواند کاربران را به خواندن ادامه ی متن دعوت کند برای انتقال مفهوم در تیتر باید از کلمات ساده و خلاصه ی مفهوم متن به زبان ساده استفاده کرد.
      تصویر: http://hibord.com/wp-content/uploads/2018/07/tit7.jpgانتخاب عنوان جذاب
      استفاده از جملات کوتاه :تنها عاملی که تیتر را از متن جدا می کند کوتاه بودن آن است اگر در تولیدات محتوایی برای تولید تیتر از کلمات زیاد اسفاده کرده باشید و یا به عبارت دیگر از جمله های طولانی استفاده کنید هرچند که تیتر دیزاین متفاوتی داشته باشد تیتر را به بخشی از متن ساده تبدیل کرده اید باید توجه داشته باشید که تیتر تنها خلاصه ای از یک متن است پس سعی کنید که کل متن را در چند کلمه خلاصه کنید.خودداری از بکاربردن کلمات سخت و نامفهوم :طبق آمار افراد با یک نگاهی کوتاه و زودگذر و حتی با فقط نگاه کردن به تیتر تصمیم به خواندن آن مقاله می گیرند همیشه باید این را بدانید که کاربران را باید در چند ثانیه ی اول جذب مقاله ی خود کنید پس باید از کلمات سخت و یا کلماتی که ممکن است برای بعضی ها درک آن سخت باشد خودداری کنید و تیترها را با کلمات ساده و رایج تولید کنید. حتما این مقاله را بخوانید چرا باید سایت داشته باشیم ؟ به کار بردن کلمات ایجاد انگیزه در خواندن مقاله :به جملات زیر توجه کنید :چگونگی طراحی وب در … ، ۴ روش برای … ، بدترین مقاله ی گوگل … ، آغاز عصری جدید در … ، نکات طلایی برای … ، بزرگ ترین اشتباه در … ، تحولی جدید … ، تضمینی دائمی … ، قابلیت جدید … ، و… .با به کار بردن از این قبیل کلمات در تیتر به کاربران یک حس کنجکاوی دست می دهد و آنها را مجبور به خواندن بقیه محتوا می کند البته برای استفاده از این روش باید توجه داشته باشید که زیاده روی نشود به گونه ای که تیتر کاملا نا مفهوم و یا خیلی مرموز باشد.استفاده از نام و یا برند :از آنجایی که تیترها بیشترین بازدید ها را به خود اختصاص می دهند پس مکانی عالی برای بازگو کردن نام و یا برندتان است البته در این مورد هم زیاده روی نکنید ممکن است تیترهایتان خسته کننده به نظر برسند.انتخاب تیتر جذاب :به جرات می توان گفت یکی از موثرترین عواملی که باعث می شود یک کاربر تمامی مطالب محتوا را بخواند داشتن تیتری جذاب در عین حال ساده و مفهومی است. در ۸۰% اوقات کاربران محتوایی که دارای تیتر نباشد را نمی خوانند. پس می توان نتیجه گرفت که تیتر نقش مهمی در خوانده شدن محتوا دارد پس آن را جدی بگیرید و زمان زیادی را صرف آن کنید .با توجه به نکات بالا و آمار بازدید از تیتر با جرات می توان گفت که تیتر مهم ترین عامل در تاثیر بر روی کاربران در خواندن یک مقاله و یکی از عوامل مهم در کسب رتبه در صفحات اول گوگل می باشد پس آن را جدی بگیرید و از آن به راحتی گذر نکنید حتی اگر شده ساعت ها بر روی آن وقت بگزارید.

      کسب و کار اینترنتیکسب
    محبوب کن - فیس نما
    امضای کاربر : کسب و کار اینترنتی |‌ انتخاب تیتر
    شنبه 20 مرداد 1397 - 09:32
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :