شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 3 توسط 0 نفر)

تجاوز پلیس سعودی به دو حاجی ایرانی

 

جنجال عمل زشت پلیس سعودی با دو ایرانی

کد خبر: 19667

 

روزنامه خراسان: شاید نتوان اقدام بی شرمانه دو مامور سعودی در تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را برخلاف ادعای برخی مستقیما به پای دولت این کشور نوشت، اما سیاهه اقدامات آل سعود علیه مردم منطقه علی الخصوص ایران مثنوی هفتاد من کاغذ است؛ از کارشکنی های متعدد در صدور روادید بگیرید تا کاهش قیمت نفت با هدف تحت فشار قرار دادن ایران در کارزار مذاکرات.

 

لیست این گونه اقدامات سعودی ها در تعامل با ایران تمامی ندارد، آن هم ایرانی که دست برادری و سیاست وحدت گرایانه خود را هیچ گاه پس نکشید.

رفتار عربستان با دیگر کشورهای منطقه هم نیازی به توضیح ندارد؛ این کشور سیاست حمله به غیرنظامیان را از رژیم کودک کش منطقه به خوبی به ارث برده، با تجهیز و اجیرکردن ده ها هزار تروریست و انداختن این افراد به جان دو کشور عراق و سوریه صدها هزار کشته بر جای گذاشت و ... متاسفانه باید اذعان کرد درآمد این کشور از حجاج (علی الخصوص درآمد حدود 700میلیارد دلاری از حجاج ایرانی) در کنار درآمدهای نفتی ازجمله منابع درآمدی این کشور را در اقدامات مدنظر این کشور تشکیل می دهد.

درست است که وقتی اتفاقی مانند آنچه در فرودگاه جده رخ می دهد دستگاه دیپلماسی وارد روند پیگیری می شود و با احضار سفیر یا کاردار و تشکیل پرونده مربوط، موضوع را در سطح بالا پیگیری می کند اما اتفاقات سابق مانند بدرفتاری ها با حجاج در فرودگاه و داخل شهرهای مدینه و مکه و حادثه تصادف کارمند مست سفارت عربستان در تهران و ... نشان می دهد که این روندها شاید نمی تواند چندان بر رفتار سعودی ها موثر باشد و به اقدامی دیگر نیاز است.

با توجه به این مقدمه جای طرح این سوال است که آیا ادامه اعزام عمره گزاران در شرایطی که احترام و حتی امنیت جانی و اخلاقی آنان در خطر است کاری درست است ؟

آیا ایران نمی تواند ضمن در نظر گرفتن ملاحظات فقهی با محدود کردن یا تعطیلی موقت عمره به این کشور بفهماند منابع درآمدش همیشگی نیست؟

این مطالبه البته مسبوق به سابقه هم بوده است؛ جایی که امام خمینی (ره) پس از کشتار بی رحمانه حجاج توسط آل سعود در حج خونین سال 66 حج واجب را تعطیل کردند، یا جایی که پیش از انقلاب آیت ا... صدر در واکنش به اعدام ناجوانمردانه یک ایرانی در عربستان یک سال حج را حرام اعلام کردند.

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خبرگزاری مهر: حسن قشقاوی،  معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، پارلمانی و ایرانیان در پاسخ به خبرنگاران درباره  اخبار منتشره در خصوص تعرض دو تن از مامورین پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی در هنگام خروج از آن کشور در فرودگاه جده اظهار داشت: متاسفانه این اقدام شبه تجاوز برای دو تن از هموطنان ما که در ایام عید نوروز به عمره مشرف شده بودند پیش آمده است.

وی افزود: در هفته دوم تعطیلات، به هنگام بازرسی از یک کاروان عمره ایرانی، مامورین متخلف مذکور به بهانه مشکوک شدن به دو نوجوان ایرانی، آنها را از بقیه جدا کرده و در بخش دیگری مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در اثنای بازرسی، سایر افراد کاروان متوجه شده که مامورین خاطی قصد آزار و اذیت جنسی آن دو نوجوان را داشته اند و مسئولین امر را از این موضوع مطلع می کنند. مسئولین مربوطه بلافاصله موضوع را به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده اطلاع داده و با حضور کنسول آن سرکنسولگری، مقامات ذیربط کاروان و مسئولین فرودگاه جده بررسی های میدانی بعمل آمده و پس از شناسایی دو مامور متخلف، پس از انجام مقدمات قانونی طرف سعودی اقدام به بازداشت آنها می کند.

معاون وزیر امور خارجه همچنین افزود: در روز بعد از این واقعه و در غیاب  سفیر عربستان سعودی در تهران، کاردار و کنسول آن کشور توسط مدیرکل کنسولی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به این عمل شنیع و غیر انسانی که باعث حریحه دار شدن افکار عمومی کشورمان شده است را به وی ارائه کرد. طرف سعودی ضمن ابراز تاسف شدید از این اتفاق رذیلانه قول داد که موضوع در بالاترین سطح توسط مقامات کشورش مورد پیگیری قرار داده و با افراد خاطی بشدت برخورد شود.

در ادامه قشقاوی اظهار داشت با توجه به این رفتار غیر انسانی و ضد دینی، منتظر برخورد دولت سعودی با این افراد و اعمال اشد مجازات در مورد آنها هستیم.

همچنین وی افزود: نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده  تا حصول نتیجه مشخص پیگیر ماجرا خواهند بود و متعاقبا نتایج آن در اختیار خانواده ها و افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

 

نکاتی درباره تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی/ چرا كاردار عربستان را اخراج نمي كنيد؟!

چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ چرا وی از ایران اسلامی اخراج نمی شود تا با آمران و عاملان این رفتار شنیع برخورد لازم صورت گیرد؟ چرا مقامات عربستان عذرخواهی رسمی نمی کنند؟ عزت فروشی تا کی و کجا ؟
 

به گزارش مشرق، حمید رسایی در سایت شخصی خود به نقد رفتار دستگاه دیپلماسی درباره تجاوز پلیس عربستان به دو نوجوان ایرانی پرداخت و نوشت: در تعجبم چطور رئیس جمهور محترم که با فضاسازی تبلیغاتی و نامه نگاری و تجزیه و تحلیل یک اتفاق در شیراز که به علی مطهری حمله فیزیکی شده بود، هیأتی عالی رتبه تعیین می کند، در خصوص این موضوع نه تنها آن حساسیت را به خرج نمی دهد بلکه سوگمندانه وقتی صداهایی برای توجیه و فراموشی آن شنیده می شود، در دهان آنها نمی زند؟
 چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ چرا وی از ایران اسلامی اخراج نمی شود تا با آمران و عاملان این رفتار شنیع برخورد لازم صورت گیرد؟ چرا مقامات عربستان عذرخواهی رسمی نمی کنند؟ عزت فروشی تا کی و کجا ؟
نهم فروردین بود که پیامک تلخی مبنی بر تجاوز و آزار و اذیت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده توسط پلیس ملعون عربستان سعودی دریافت کردم! حتی باورش سخت بود. همان وقت با معاون آقای ظریف تماس گرفتم و صحت و سقم موضوع را جویا شدم. متأسفانه موضوع "تجاوز و آزار و اذیت" توسط ایشان تأیید شد. البته تأکید کردند که بهتر است موضوع خبری نشود و من هم قبول داشتم. گفتند که در حال پیگیری موضوع هستند ولی معاون مربوطه وزارت خارجه تأکید داشت که بر اساس بررسی های وزارت خارجه این اقدام، کاری طراحی شده توسط پلیس عربستان نیست بلکه تخلف دو مأمور فرودگاه بوده! از این نگاه خوشبینانه تعجب کردم و گفتم که پذیرش این ادعا راحت نیست مگر اینکه حکم الهی درباره این دو حیوان در سریعترین زمان ممکن اجرا شود.

روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی با آقای لاریجانی و برخی از همکاران صحبت کردم، اطلاع نداشتند، وقتی شنیدند خیلی بهم ریختند و وعده پیگیری موضوع را دادند. بنا نداشتم در این باره به صورت علنی موضعی بگیرم اما اکنون که موضوع خبری شده و ناباورانه می شنوم که برخی از مسئولان با توجیه حفظ رابطه با عربستان به دنبال انکارو توجیه این عمل شنیع هستند، نمی توانم سکوت کنم و با صدای بلند می پرسم چه چیزی را انکار می کنید، خبری را که خودتان تأیید کرده اید!

چطور می توان باور کرد که این اقدام بدون طراحی صورت گرفته در حالی که مأموران مذکور در لباس مأموریت پلیس و در محل کار خود بوده اند؟ یک کاروان و والدین آنها منتظر این دو نوجوان بوده اند تا از اتاق تفتیش بدنی بیرون بیایند و طبیعی بوده که آنها بعد از اینکه چنین رفتاری با آنها صورت می گیرد، در حالتی طبیعی به جمع کاروان و نزد پدر و مادر خود بازنمی گردند! و ده ها دلیل دیگر که قابل تصور است.

اکنون در تعجبم چطور رئیس جمهور محترم که با فضاسازی تبلیغاتی و نامه نگاری و تجزیه و تحلیل یک اتفاق در شیراز که به علی مطهری حمله فیزیکی شده بود، هیأتی عالی رتبه تعیین می کند، در خصوص این موضوع نه تنها آن حساسیت را به خرج نمی دهد بلکه سوگمندانه وقتی صداهایی برای توجیه و فراموشی آن شنیده می شود، در دهان آنها نمی زند؟ چرا با کاردار عربستان متناسب با این اتفاق شنیع برخورد نمی شود؟ چرا وی از ایران اسلامی اخراج نمی شود تا با آمران و عاملان این رفتار شنیع برخورد لازم صورت گیرد؟ چرا مقامات عربستان عذرخواهی رسمی نمی کنند؟ عزت فروشی تا کی و کجا ؟ قرار بود كه آقايان به پاسپورت هاي ما عزت ببخشند، آقايان عزت بخشي پيش كش لطفا طوري مملكت داري كنيد كه ... 

 چطور آقای هاشمی که همواره نسبت به تعامل با نظام عربستان سعودی از خود اشتیاق نشان می دهد و خود را تأثیرگذارترین و نزدیکترین فرد به سعودی ها می داند، در باره این اتفاق شنیع ساکت است. ایشان که درگیری چند نفر با علی مطهری در شیراز  را عملی شنیع می دانست چرا در برابر این رفتارهای شنیع ساکت است؟ آیا آن دو نوجوان، فرزندان ما نیستند؟! آقای مطهری شما که خود را وکیل فتنه گران در مجلس می دانید چرا پیگیر این اهانت شنیع نسبت به حجاج ایرانی نیستید، چرا ساکتید؟! والله در این چند روز هر کاری از دستم بر می آمده انجام داده ام و کوتاهی نکردم با این همه از خودم در تعجبم که چرا از غصه این حرمت شکنی نسبت به دو نوجوان از خانه خدا برگشته، قالب تهی نکردم و همچنان زنده ام ...

پیگیری این موضوع را رها نمی کنیم. امروز هم طی نامه ای به رئیس جمهور که تعدادی از نمایندگان آن را امضا کرده اند، خواستار ارائه گزارش اقدامات انجام شده شدیم. دولت باید اقدام درخوری کند ...

 

 

پی نوشت :

هر ساله میلیاردها تومان از پول و سرمایه کشورمان به این صورت از بین میرود .در حالی که فقر در کشور بیداد میکند. اگر این سرمایه در ایران باقی می ماند و دراماکن زیارتی در ایران هزینه میشد یا دست فقیری گرفته میشد یا نوعروس و دامادی را راهی خانه بخت میشدند  ثواب ان چندین برابر این بی حرمتی بود که به هموطنان کشورمان روا داشتند و از طرف دیگر فقر در کشور کاملا .کاملا از بین میرفت .

لطفا مسئولین کشوری به شدت در این رابطه پیگیری کنند .

 

 

منابع مسقیم خبر:

منبع 1 :

http://www.zamannews.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-3/19667-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

منبع 2 :

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/403263/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%83%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D9%86%D9%85%D9%8A-%D9%83%D9%86%D9%8A%D8%AF

 

لینک برچسب نویسی پیشرفته سایت

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


برچسب نویسی و کلمات کلیدی مطلب

 

  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان+عکس :: متن اهنگ

     
    2 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان+عکس عکس های تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم :: دانلود آهنگ

     
    3 hours ago - عکس های تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان دانلود فیلم تجاوز به دو ایرانی در فرودگاه توسط پلیس عربستان تجاوز به دو نوجوان ایرانی در ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم

     
    12 hours ago - ماجرای تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط پلیس عربستان + عکس و فیلم,دانلود کلیپ تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان, تجاوز به دو ایرانی در ...

    1. Images for ‫تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان+عکس‬‎Report images
      • 18 hours ago
      More images for تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان+عکس

  • تجاوز به دو پسر ایرانی زائر حج عمره در عربستان + اصلاحیه ...

     
    1 day ago - خبرهای رسیده حاکی است که این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته ... که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده صحت ندارد و .... اون عکسه که پسرا خوابن ،عکس همون دو تا پسر با وضع روحی داغونه!
  • تجاوز جنسی ماموران پلیس عربستان به دو پسر نوجوان ایرانی در ...

     
    20 hours ago - تجاوز جنسی, سوابق علی مرعشی, عکس تجاوز جنسی, فرودگاه عربستان, فیلم تجاوز جنسی, پلیس عربستان,
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - فرارو

     
    صفحه نخست; سیاست; اقتصاد; جامعه; فرهنگ; عکس ... پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... خبرهای رسیده به فرارو حاکی است که این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته بودند، روز هشتم فروردین امسال هنگام خروج در فرودگاه جده، از ...
  • جزییات تعرض به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - فرارو

     
    این دو نوجوان ١٤ و ١٥ ساله هستند، پس از انجام حج عمره و در حال بازگشت به ایران بودند که ... و زائرانی که در عربستان همین عمل را انجام داده بود- یعنی نه در حد تجاوز- نیروهای ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - کامی نیک ...

     
    1 day ago - علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت ... عاقبت تجاوز وحشیانه ای به دختران نوجوان + عکس ...
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی

     
    3 days ago - عکس/ صفحه اول روزنامه های 18 فروردین ... عکس/ طبیعت زیبای بهاری در تبریز ... تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم | |هفیان

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم. ارسال شده توسط : mr. تاریخ: آوریل 06, 2015. در: از همه جا. ثبت دیدگاه. 0بازدید ...
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی

     
    تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی. تجاوز دو ... تجاوز به گردشگران زن ایرانی در ساحل جمیرا ! ... چاپ جزوه داعش درباره زنان اسیر + عکس.
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - خرداد

     
    1 day ago - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... خبرهای رسیده به فرارو حاکی است که این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته بودند، روز ... دیروز قذافی؛ زباله‌دانی امروز + عکس دست‌های پشت پرده بعثی‌ها در ایجاد داعش هیلاری ...
  • رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تجاوز به دو نوجوان ...

     
    1 day ago - علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - پارسینه

     
    پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... خبرهای رسیده به فرارو حاکی است که این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته بودند، روز هشتم ... برچسب ها: پیگیری ، تجاوز ... عکس: توبه نامه محمدعلی عمویی(عضو ارشد حزب توده) خطاب به شاه.
  • جزئیات تکان دهنده از فاجعه تجاوز شرطه سعودی به دو نوجوان ...

     
    18 hours ago - جزئیات تکان دهنده از فاجعه تجاوز شرطه سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده .... وی می افزاید: «روحانی کاروان ما به من گفت که طبق قوانین عربستان، آن دو مامور حکمشان اعدام است، به ما گفته اند .... منتظر عکس العمل مسئولین میمونیم.
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی

     
    تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان سعودی به دو نوجوان ایرانی. ... -دیپلماسی ایرانی · تشکر زن مالباخته از سارقان خودرو!/عکس. -فردانیوز · «کوه سرخ» را خوردند و ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم | پرتال ...

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلمتجاوز به دو ایرانی در فرودگاه توسط پلیس عربستان تأیید تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی . معاون وزیر ...
  • ادعای تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - Alborz News

     
    سایت دولت بهار که هوادار محمود احمدی نژاد است ادعا کرد: در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی، به دو نوجوان ایرانی ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده - دولت اعتدال

     
    19 hours ago - لاریجانی در حال کوهنوردی/ عکس · روسیه در تولید نفت رکورد زد .... دو مامور هتاک به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان بازداشت و کاردار عربستان نیز احضار شد. ... که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده ...
  • تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان | رییس مرکز ...

     
    22 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج · تجاوز به دو نوجوان ایرانی در ... حضور حسام الدین آشنا در منزل علی مطهری+عکس ...
  • تجاوز به دو پسر ایرانی در فرودگاه عربستان/ سکوت وزارت ...

     
    1 day ago - «در حاشیه» پزشکان متقلب را زیر سؤال می‌برد · عکس: بحران آب .... حج و زیارت هلال‌‌احمر گفت: تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال ...
  • تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - شفا آنلاین

     
    تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان. کد خبر: ... این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند. ... عکس یادگاری شاه قجری در کنار آبشار.
  • تجاوز دو مامور فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی - تدبیر و امید

     
    اخبار رسیده به دولت بهار حاکی است در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی، به دو نوجوان ایرانی تجاوز کرده اند.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - ساری نیوز

     
    1 day ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و ... ۶ نهایت زیبایی زن و مرد از نظر مردم بریتانیا (+عکس).
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی - روز نو

     
    اهتزاز پرچم یاحسین(ع) در قتلگاه داعش/عکس · خطرناکترین ... تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی ... برچسب ها: تجاوز ، پلیس فرودگاه عربستان.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده عربستان! « خبرگزاری ...

     
    20 hours ago - دو نوجوان ایرانی که به همراه خانواده خود در حال بازگشت از عربستان سعودی پس ... است:خبری که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر ... انتشار عکس هایی در دنیای مجازی حاکی از این هست که گروه تروریستی داعش ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... - عصر ایران

     
    1 day ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج. رئیس مرکز پزشکی ... بیخوابی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خاطر ظریف (عکس).
  • فرهیختگان - تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

     
    22 hours ago - تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان. رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر ... کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.
  • ساعت 24 - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

     
    علی مرعشی، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت .... عکس:حضور عجیب زنی با لباس قرمز در تمربن آبی پوشان.
  • بی تفاوتی مسئولان به تجاوز ماموران عربستانی به دو نوجوان ...

     
    17 hours ago - ماموران بازرسی فرودگاه، دو پسر نوجوانان ایرانی را برای بازرسی به اتاقی ... را خوش کرده بود، هواپیمایی از عربستان به سمت کشورمان به پرواز درآمد که ...
  • جزییات تعرض ماموران عربستان به 2 نوجوان ایرانی / لزوم ...

     
    جزییات تجاوز ماموران عربستان به 2 نوجوان ایرانی / احضار سفیر عربستان ... نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر اظهار داشت: ظاهراً با سر و صدای این دو نوجوان ایرانی، سایر ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    پایان سال‌ها سوء استفاده جنسی از دختر بیگناه با نام "محبت پدری"+عکس .... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و ...
  • تأیید تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی

     
    16 hours ago - تأیید تجاوز پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی ... غیاب سفیر عربستان سعودی در تهران، کاردار و کنسول آن کشور توسط مدیرکل کنسولی به وزارت امور خارجه احضار .... یک ایرانی اولین خلبان مدرن‌ترین هواپیمای مسافربری جهان شد (+عکس).
  • تجاوز مأمور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی؟

     
    1 day ago - عکس/ صفحه اول روزنامه های 16 فروردین · ظریف: می‌خواستند اراک ... تجاوز مأمور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی؟ مثلث آنلاین: اخبار رسیده ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان

     
    1 day ago - تجاوز به دو ایرانی در فرودگاه عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی ... عراقچی و نوه اش (عکس) · جان کری ۴۵ سال پیش(عکس) · توافق به دست آمد · آیا سامسونگ واقعا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد؟
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - شیعه نیوز

     
    49 mins ago - به گزارش«شیعه نیوز»، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - سایت خبری و ...

     
    1 day ago - وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و ... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... مرگ مادر خانواده در حادثه تلخ رانندگی در جاده حاجی آباد - بندرعباس+عکس · به ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - چمران نیوز

     
    رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در ...
  • تجاوز مأمور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی! - فان ...

     
    1 day ago - تجاوز مأمور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی! اخبار رسیده به دولت ... تجاوز به زنان جوان خدماتی به بهانه جشن تولد +عکس. فروردین ۷, ۱۳۹۴.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که ... واکنش احمدی نژاد به توافق لوزان +عکس (۶ نظر).
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - شهرخبر

     
    شهرخبر: علی مرعشی، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی ... دیدار آخر خانواده خبرنگاران قربانی ایرانی/عکس.
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - شهدای ایران

     
    علی مرعشی ، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از ... اگر دلش را ندارید نبینید:دلخراش‌ترین حادثه نوروز+عکس.
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - رهیاب نیوز

     
    23 hours ago - علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ... عکس/رونمایی از بزرگترین کشتی جنگی ژاپن (۲ نظر).
  • پرونده تجاوز جنسی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده ...

     
    18 hours ago - تجاوز سعودی ها به دو زائر نوجوان ایرانی-وبلاگ پاپیون. کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران به وزارت خارجه احضار شده است. این گزیده ی اطلاعاتیست که تا .... ایران به ای اف سی رد شد(۱) · عذر خواهی ابطحی برای چاپ عکس احمدی نژاد(۱).
  • ادعای تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی

     
    ادعای تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی · پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اخبار رسیده به دولت بهار حاکی است در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان .... عکس: ظریف در حال گریم پیش از مصاحبه تلویزیونی.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - حوادث - سلامت ...

     
    1 day ago - علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در ...
  • تابناک - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ...

     
    21 hours ago - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال ... عکس. بازگشت به بالا. ای بی‌خبر بکوش که صاحب‌خبر شوی!
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - دانشگاه نیوز

     
    1 day ago - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان. رئیس مرکز پزشکی ... عکس/ سالی که حرم امام‌رضاعلیه‌السلام را به توپ بستند.  تصویری از موشک ...
  • الف - تجاوز به دو نوجوان پسر ایرانی در فرودگاه عربستان در حال ...

     
    علی مرعشی ، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان ... عکس/ شمایل عجیب حاکم دبی و همسرش در لندن.
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در اتاق بازرسی فرودگاه جده ...

     
    23 hours ago - علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - تیک

     
    1 day ago - عکس : تیپ عجیب رضا عطاران! ... پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در جریان ...
  • آزارجنسی دو نوجوان ایرانی در عربستان؟! - زمان

     
    21 hours ago - عمل‌های عجیب زیبایی؛ از دماغ «عقابی» تا گوش «گرگی»+عکس · پاسخ .... مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب کرد.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان شکایت سازمان ...

     
    1 day ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان شکایت سازمان حج-پیک خبر|خبر پو,مرجع ... بازیگر پیشکسوت تلویزیون و رادیو درگذشت+عکس.
  • تأیید تجاوز به دو نوجوان ایرانی/احضار کاردار عربستان | عکس ...

     
    19 hours ago - وی افزود: در هفته دوم تعطیلات، به هنگام بازرسی از یک کاروان عمره ایرانی، مامورین متخلف مذکور به بهانه مشکوک شدن به دو نوجوان ایرانی، آنها را از بقیه ...
  • تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - فرارو

     
    18 hours ago - رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - وب سایت تحلیل خبری ...

     
    18 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان. ... معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، پارلمانی و ایرانیان درباره تعرض به دو ایرانی از سوی پلیس سعودی گفت:متاسفانه این اقدام شبه تجاوز برای دو تن ... عکس خبری/دلخراش‌ترین حادثه نوروز ۹۴.
  • تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - پارس

     
    23 hours ago - تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... وحشی ترین کشور عربستان سعودی است. ... عکس/ یکی از ویژگی‌هـای استثنایی پرایـد!
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - داغ نیوز

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی ... عکس/جشن قهرمانی جهانبخش با هواداران ».
  • رودان نیوز | پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

     
    21 hours ago - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در ... متن انگلیسی بیامیه لوزان/عکس - 56 بار ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در اتاق ... - Facebook

     
    پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در اتاق بازرسی فرودگاه در عربستان فرارو : رئیس ... عکس‌های گاه‌نما ... فرارو : رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم - دانلود ...

     
    12 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - تیتر ...

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان و شکایت سازمان حج. ... عکس های جدید بازیگران و هنرمندان مشهور و فرزندانشان (29) · ظریف چرا بازنشسته شد؟
  • تأیید تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - تی نیوز

     
    19 hours ago - تأیید تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان. ... ماجرای شهادت فرزند مسلمان مالک بزرگترین کارخانه‌های شراب ایتالیا +عکس. یکی از دوستان ادواردو در ...
  • تجاوز پلیس فرودگاه به دو نوجوان ایرانی در عربستان - فیدوس

     
    علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - آخرین اخبار ایران

     
    22 hours ago - علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ... (+عکس)تجاوز وحشتناک به جسد دختر نوجوان در قبر!
  • تجاوز یا برخورد بی ادبانه با دو نوجوان ایرانی در عربستان ...

     
    21 hours ago - یک منبع آگاه به خبرنگار مهر گفت: خبری که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده صحت ندارد و موضوع تجاوز مطرح نبوده ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - پایگاه خبری ...

     
    17 hours ago - بازار داغ کار غیراخلاقی برای دختران با درآمد بالا! +عکس · دستاوردهای هسته‌ای ... پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان · کشف اختلاس جدید ...
  • رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌‌احمر: تجاوز به دو نوجوان ...

     
    1 day ago - در فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی تجاوز شده است که سازمان حج و زیارت ... به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان، عکس اینستاگرامی ...
  • عکس های تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط پلیس عربستان

     
    8 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + عکس و فیلم. تجاوز به دو ایرانی در فرودگاه توسط پلیس عربستان. تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان + ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    1 day ago - وقتی پراید جای کامیون را می‌گیرد!/عکس · قیمت سکه، طلا و ارز در بازار (جدول) ... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    22 hours ago - عکس جنجالی از تسلیم‌شدن دخترک سوری. خدعه ای که آمریکایی ... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج. به گزارش صبح ... علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو […] به گزارش ...
  • :::Noandish.com::: تکذیب خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی ...

     
    تکذیب خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی/ ماموران خاطی بازداشت شده‌اند ... احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب کرد. ... سیدعلی خمینی در مراسم ترحیم مادر علی جنتی (عکس).
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان و پیگیری کشور | آچالیا

     
    23 hours ago - علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از ... عکس بازیگر تلویزیون با پسر ۶ ساله اش ...
  • تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان | فرارو

     
    22 hours ago - تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان ... تتلو به نام آسوده بخواب , خوبی ها و بدی های کیسه های آب گرم و یخ , عکس: اتومبیل 10 میلیاردی در ...
  • تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - عصر بانک

     
    تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان. ۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱/۱۸کد خبر: ۴۸۵۴۱ ... این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند. /نسیم آنلاین ... عکس/ بیخوابی ۹ روزه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خاطر ظریف · ملکه انگلیس: کوه نور را ...
  • تکذیب خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی/ماموران خاطی ... - قدس

     
    23 hours ago - در همین رابطه یک منبع آگاه نیز به خبرنگار مهر گفت: خبری که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده صحت ندارد و ...
  • پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان - شفاف

     
    رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه تجاور به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در ...
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی ...

     
    1 day ago - اخبار رسیده به دولت بهار حاکی است در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروجی، به دو نوجوان ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... - گیل بانو

     
    1 day ago - حمله اراذل و اوباش به جانباز دفاع مقدس+عکس ... رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تایید کرد ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات ...
  • تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ سازمان حج ...

     
    این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند. (عکس تزئینی است)
  • اخبار پارسیک - پیگیری تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

     
    شهرخبر: علی مرعشی، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی ... دیدار آخر خانواده خبرنگاران قربانی ایرانی/عکس.
  • تجاوز به دو پسر ایرانی در فرودگاه عربستان - استان نیوز

     
    +عکس. نوجوان ایرانی که از حمله پلنگ جان سالم به در برد + عکس. عکس/ برای این فرزند ... گفت: تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان در حال پیگیری است.
  • تکذیب تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان

     
    22 hours ago - رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    1 day ago - تجاوز به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ سازمان حج و. ... ادعای تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی ... جزئیات مراسم وداع با پیر غلام اهل بیت(ع) · اقدام قابل تحسین 2 زوج در دشتستان (+عکس) · فال روزانه ...
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی

     
    1 day ago - ایران نیوز - ایران نیوز24: اخبار رسیده به دولت بهار حاکی است در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان ...

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج (1 نظر). همسر محمد جواد ظریف در فرودگاه (عکس); خبر فوری/ خبرگزاری فرانسه: ایران و 1+5 به توافق ...
  • تجاوز دو مامور پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی - شما نیوز

     
    2 days ago - برچسب ها: تجاوز دو مامور پلیس سعودی به دو نوجوان ایرانی. چاپ خبر چاپ خبر. ارسال به دیگران ارسال ... تکذیب واکنش احمدی نژاد به تفاهم لوزان -عکس ... نامه دختر رضاخان به امام خمینی - عکس ... سکوهای نفتی عربستان را هدف قرار می دهیم ...
  • آخرین خبر درمورد تجاوز به 2 نوجوان ایرانی در عربستان

     
    13 hours ago - به گزارش "بوشهرنیوز" علی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... - پیک خبر

     
    1 day ago - خبر فوری/ خبرگزاری فرانسه: ایران و 1+5 به توافق موقت دست یافتند · عروس و داماد داعشی (عکس) · همسر محمد جواد ظریف در فرودگاه (عکس) · تیپ نیمه ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در اتاق بازرسی فرودگاه در عربستان

     
    ازدواج با یک دختر سرطانی در لحظه های آخر زندگی + عکس · امام زمان گفت دخترم حرام‌زاده است و ... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در اتاق بازرسی فرودگاه در عربستان ... به گفته پایگاه اطلاع رسانی فرارو، این دو نوجوان که برای حج عمره به عربستان رفته بودند، روز ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان - گیلان

     
    6 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از سازمان حج و زیارت سوال کنید چرا که بنده در جریان جزئیات ... حادثه دلخراش نوروز94 +عکس.
  • تکذیب خبر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در عربستان | نظر نیوز

     
    رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب.
  • پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوزتجاوز به دو نوجوان ایرانی در ...

     
    1 day ago - جواد، جان اشتون یه لحظه نخند یه عکس بگیریم و بریم ... علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این ...
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان | روایت نو

     
    21 hours ago - تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان ... علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم - 4,922 بازدید; سفر به بلندترین آبشار ایران +عکس - 4,878 بازدید ...
  • پیگیری تجاوز به 2 نوجوان ایرانی در عربستان - Bartarinha.IR ...

     
    علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی ... وی افزود: این دو نوجوان هر دو پسر بوده و به همراه خانواده سفر کرده بودند ولی جزئیات این حادثه را از ... عکس: بیخوابی مقام آمریکایی به خاطر ظریف.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان | خبرخوان ساعت ...

     
    1 day ago - لباس نخست وزیر هند دردسر شد (عکس) · قتل پیرمرد در پی تجاوز به پسر ۱۴ ساله! دقیق‌‌ترین عکس از ... تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان.
  • تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج

     
    تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان/ شکایت سازمان حج. توسط عصر ایران; 15 ... سرنوشت هدیه روحانی به رئیس جمهور ترکمنستان (+عکس) · تجاوز · سازمان حج ...
  • ورود مجلس به ادعای تجاوز به نوجوانان ایرانی در عربستان

     
    درپی انتشار خبر تجاوز دو مامور عربستانی به دو پسر نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ... هامون دوباره جان گرفت/ امیدهای زندگی دوباره+عکس ... گذشته به عربستان وارد شده بودند در تاریخ 8 فروردین سال جاری قصد بازگشت به ایران داشتند که این فاجعه رخ داد.
  • تجاوز دو مامور پلیس فرودگاه عربستان به دو نوجوان ایرانی ...

     
    طبری نیوز به نقل از انتخاب : اخبار رسیده به دولت بهار حاکی است در ایام نوروز ، دو مامور پلیس فرودگاهی عربستان سعودی ، به بهانه بازرسی بدنی در گیت خروج...

  • http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir,, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir, http://jadoykalamat.ir,

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام آقای مهندس
    منم وقتی این خبر رو خوندم متأثر شدم. وهابیت از ادیان رسمی این کشور. اونا معتقدند هر جا شیعه رو دیدن سر بریدنش واجبه و تصرف مال و ناموسش جایز با این اوصاف و علم به این که پول هایی که برای زیارت به خرانه عربستان ریخته می شه صرف کشتار مردم مسلمان یمن و سوریه و فلسطین و تجهیز تروریست های داعش می شه آیا حج رفتن ما جایز؟؟؟
    کاش مردم بیشتر فکر می کردن. کمک به ظالم در سرکوبی مظلوم حرامه حالا با هر وسیله و نیتی باشه. اگه به من بگن که پول تو باعث مشارکت در کشتار مردم بی گناه آیا زیارت رفتن من مورد قبول خداوند؟
    این سوالی که هر مسلمان باید از خودش بپرسه.

    پاسخ : سلام فرناز خانم گل
    دقیقا همینطوره
    امان از افراد نادان ,امان
    سلامت و موفق باشیدشکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد