پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)

ابزار ثبت  سایت در موتور جستجو نظیر گوگل Google , یاهو Yahoo , بینگ Bing , و… با این ابزار می توانید سایت خود را در تمامی موتور جستجو فقط با چند کلیک ثبت کنید. این ابزار انحصاری از پارس وب در اختیار بازدید کنندگان عزیز قرار گرفته است. برای ثبت سایت خود حتماً ایمیل درست وارد کنید و منتظر باشید تا در تمامی موتورهای جستجو وب سایت ثبت شود. این ابزار برای ثبت وبلاگ در موتور های جستجو نیز به کار می رود.

 

ورود به ابزار ثبت سایت

پس از طراحی وب سایت یکی از قدمهای اولیه در جهت حضور موثر در دنیای مجازی معرفی سایت به موتورهای جستجو می باشد. همانطور که می دانید موتورهای جستجو از مهمترین ابزار دسترسی کاربران به یک سایت می باشد. پس لازم است تا آدرس سایت تازه تاسیس خود را به موتورهای جستجو معرفی نمایید. سعی کنید زمانی سایت خود را معرفی کنید که تکمیل شده یا کلیه صفحات موجود حاوی مطلب باشد.

» برای ثبت دامین (معرفی سایت) در هر یک از موتورهای جستجوی Google, yahoo! یا bing، روی دکمه مشخص شده کلیک نموده و طبق راهنمایی ذکر شده دامین مورد نظر خود را ثبت نمایید. دقت کنید آدرس دامین را به صورت کامل و صحیح وارد نمایید.
از معرفی سایت یا وبلاگ های فاقد مطلب خودداری نمایید.
در صورتیکه سایتی را به تازگی راه اندازی کرده اید سعی کنید صفحات آن را تکمیل و بعد آپلود نمایید و در مرحله بعدی اقدام به معرفی آن نمایید.

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
پس از وارد کردن آدرس اصلی سایت و ایمیل خود دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد