یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 41 توسط 5 نفر)

مستند آقای خاص مرتضی پاشایی در نوروز 94

مستند مرتضی پاشایی

مجموعه آقای خاص محصول جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شاهین صمدپور و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی که مستندی از زندگی زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد در نوروز 94 توزیع خواهد شد.

 

زنده یاد مرتضی پاشایی خوانندۀ پاپ کشورمان که مدتی است بر اثر بیماری سرطان از بین ما رفته است اما یاد و خاطرۀ او همیشه در دلها زنده و ماندگار است و بسیاری از طرفداران و عزیزانش حتی بعد از فوت او کارهایی در خصوص شادی روح زنده یاد انجام دادند تا به نحوی در غم و مصیبت پیش آمده تسکینی برای خانوادۀ پاشایی باشند. سید جواد هاشمی نیز با همکاری خانوادۀ پاشایی مجموعه ای در قالب یک مستند تهیه کرده است تا در سال جدید 94 دیداری با زنده یاد مرتضی پاشایی داشته باشیم.

مرتضی پاشایی

سیدجواد هاشمی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه در حال تدوین نهایی مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» است، گفت: تهیه‌کنندگی و تدوین این مجموعه شبکه نمایش خانگی را برعهده دارم و امیدوارم بتواند به عنوان هدیه نوروزی قسمت اول آن در نوروز ۹۴ در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه «آقای خاص» مستندی درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده پاپ است، توضیح داد: این مجموعه به بررسی چگونگی رسیدن مرتضی پاشایی به جایگاهش در حوزه موسیقی پاپ است و سعی کردیم به صورت اجمالی در ۵ قسمت زندگی این پدیده موسیقی را بررسی کنیم و برای آن از آرشیو خانوادگی و دوران کودکی، نوجوانی و از زمانی که آهنگسازی و خوانندگی را آغاز کرده استفاده کرده ایم.
این کارگردان و تهیه کننده سینما در پاسخ به اینکه در این مستند از نظرات کارشناسان استفاده شده است یا خیر؟ توضیح داد: یک قسمت از این مجموعه مختص موافقان و مخالفان مشایعت بزرگ و متفاوت پیکر این هنرمند است، همچنین بخش هایی از آن به نظرات دکتر اباذری نسبت به این خواننده مربوط است. در بخش های از این قسمت شاهد نقدهای چالشی تعدادی از کارشناسان حوزه موسیقی و جامعه شناسی هستیم که می تواند برای مخاطب جذاب و دیدنی باشد.
مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» به کارگردانی شاهین صمدپور و با هماهنگی خانواده زنده یاد پاشایی ساخته شده است.

 

منبع:

http://namnak.com

http://jadoykalamat.ir

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد