چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 15 توسط 5 نفر)

هر آنچه از مراسم اچ تی سی در MWC 2015 انتظار داریم

htc-banner

استرس زیادی داریم؛ این که اولین پرچمدار سال 2015 چگونه خود را به ما نشان میدهد تاثیر خیلی زیادی بر روی انرژی در جهت رونمایی اسمارت فون های دیگر خواهد داشت. همانطوری که در کنار صفحه اصلی ترنجی معلوم است، نزدیک به 3 روز دیگر تا مراسم باقی مانده است و در ادامه قصد داریم آن چه انتظار داریم را با هم بخوانیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

 

HTC One M9

HTC-One-M9-renders (11)

بدون شک در این مراسم شاهد پرچمدار سال 2015 اچ تی سی خواهیم بود. تا کنون تصاویر زیادی از پرچمدار جدید این شرکت منتشر شده است اما دو خبر متناقض رو به رو هستیم. در یک سری شاهد هستیم که قرار است طراحی این پرچمدار فوق العاده زیبا و جذاب شده باشد اما در آخرین خبر های منتشر شده شاهد بودیم که همان طراحی ام 8 با یک دوربین بیرون زده درز پیدا کرده بود. این که بخواهد پرچمدار امسال اچ تی سی همانند سال گذشته باشد، یک خبر نا امید کننده برای دوستان اچ تی سی خواهد بود. احتمال این قضیه دوم کم خواهد  بود زیرا در کاور های ساخته شده برای اسمارت فون نیز شاهد بودیم که طراحی جدید به کار رفته است اما باز هم نمیتوان صحبت قطعی داشت. در سری آخر تصاویر پس زمینه لو رفته این که صفحه نمایش QHD باشد تقریبا قطعی شده است که وجود این رزولوشن زیاد عجیب نخواهد بود. به هر حال بدون شک قدرت اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون 810 در کنار سه گیگابایت رم تامین خواهد کرد. رقابت اصلی در بین اسمارت فون های مطرح تنها طراحی شده است که برگ برنده یک برند را تثبیت خواهد کرد.

یکی از مواردی که در پرچمدار امسال اچ تی سی باید درست شده باشد، دوربین اسمارت فون است. با این که اگر نگاهی به سال 2014 داشته باشیم طراحی این اسمارت فون مشکل خاصی نداشت یعنی با تغییر دوربین و صفحه نمایش میتواند پرچمدار سال 2015 نیز باشد اما انتظارات بالا رفته است و این شرکت باید شاهکار دیگه ای را رونمایی کند.

 

HTC One M9 Plus (Prime/Ultra)

 

plus

 

 

به نظر میرسد خانواده اچ تی سی امسال بزرگتر خواهد شد. احتمال رونمایی از فبلت نیز در مراسم وجود دارد. اگر بخواهیم کمی به این داستان بازاری نگاه کنیم، سیاست اچ تی سی با سیاست اپل یک شباهت بسیار بزرگی دارد. تک گرایی اما با رنگ و لعاب اندروید میشود اچ تی سی!  کسی هم از اپل انتظار رونمایی یک فبلت نداشت اما در اخر دیدیم که در کتار پرچمدار اصلی یک فبلت تحت عنوان پلاس رونمایی شد. اولین تجربه، مهم ترین تجربه خواهد بود زیرا در دنیای اندروید فبلت های زیادی وجود دارد و این که معنای فبلت را کدام دستگاه برآورده خواهد کرد، جای سوال دارد که این قضیه با دنیای ای او اس کاملا متفاوت است. آنچه در این زمینه انتظار داریم یک صفحه نمیاش 5.5 اینچی است که رزولوشن QHD را فراهم خواهد کرد.

 

 

 

 

 

HTC Petra

petra

 

 در سال گذشته بیشتر شرکت ها وارد دنیای گجت های هوشمند شدند اما دقیقا از سال گذشته ما شاهد خبر های رونمایی از یک گجت هوشمند توسط اچ تی سی هستیم که هنوز هم محقق نشده است. اکنون انتظار petra را داریم و این یک ساعت هوشمند عادی نخواهد بود! سیستم عامل اختصاصی اچ تی سی قرار است این امکان را بوجود بیاورد که این ساعت هوشمند هم برای اندروید و هم برای iOS مورد استفاده قرار گیرد. صفحه نمایش 1.8 اینچی از نوع PMOLED  با رزولوشن 32х160 قرار است قواعد بازی را تغییر دهد.

 

چیپست ST Micro STM32L151 در کنار بلوتوث، جی پی اس و سیستم عامل RTOS که مخفف Real-Time Operating System میباشد توسط خود اچ تی سی توسعه داده شده است.

 

 

 

دیگر محصولات

رونمایی از تبلت برای این شرکت کمی عجیب خواهد بود زیرا تبلت نکسوس 9 اخرین دستاورد این شرکت در نتیجه همکاری با گوگل بوده است. بار خبری زیادی بر روی اچ تی سی خواهد بود و مورد توجه زیادی قرار میگرد از این جهت که آغاز کننده سال 2015 در زمینه اسمارت فون خواهد بود. پس با هم منتظر میمانیم که در ترنجی سال جدید را پر انرژی و هیجان انگیز شروع کنیم.

 

برچسب ها: htchtc m9HTC one m9ام 9انچه از اچ تی سی انتظار داریماچ تی سیاچ تی سی ام 8رونمایی از اچ تی سیمراسم اچ تی سیوبلاگ نویسی زنده اچ تی سی

 منبع:

http://toranji.ir/mwc-2015-heres-what-to-expect-from-htc/#more-884182

http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد