یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

«بنیامین» عاشقانه‌هایش را در زاهدان می‌خواند

دانلود «چند متر مکعب عشق» با صدای «بنیامین بهادری »

پوستر کنسرت بنیامین بهادری

پوستر کنسرت بنیامین بهادری

موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت بزرگ «بنیامین بهادری» در شهر «سیستان و بلوچستان» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، خواننده آلبوم‌های «۸۵»، «۸۸» و «۹۳» که از سال گذشته برگزاری تور کنسرتهایش را آغاز نموده و برای هوادارانش در شهرهای مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته است، در ادامه ی این تور با سفر به سیستان و بلوچستان، برای نخستین بار در این استان و در شهر «زاهدان» با همراهی گروه «بنیامین موزیک» به اجرای زنده آثار خود می‌پردازد.

کنسرت بزرگ بنیامین بهادری و گروهش در زاهدان، در روزهای ۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۳، هر شب یک سانس، در سالن چندمنظوره استانداری سیستان و بلوچستان (واقع در بلوار مطهری، خیابان امداد) برگزار خواهد شد.

همچنین، تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به همراه موزیک ویدئو آن با آهنگسازی و صدای بنیامین بهادری منتشر شد، ترانه سرای این اثر فرید احمدی است و محمد موجرلو هم تنظیم این قطعه را برعهده داشته است. ویدئوی این قطعه، دیشب برای اولین بار در برنامه «بعضیا» با اجرای «علی ضیاء» که میزبان بنیامین بود، پخش شد.

در ادامه می توانید قطعه تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» را به همراه ویدئوی آن، از طریق سایت موسیقی ایرانیان، آنلاین ببینید و بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

+دانلود فایل صوتی قطعه «چند متر مکعب عشق» – mp3

+دانلود ویدئوی «چند متر مکعب عشق»

 

بنیامین بهادری,بنیامین بهادری در برنامه بعضی ها,دانلود آثار بنیامین بهادری,  دانلود چند متر مکعب عشق,مرجع دانلود,دانلود, پوستر کنسرت بنیامین بهادری,چند متر مکعب عشق,عشق ,عاشق,درمورد عشق ,دانلود عشق ,دانلود مکعب عشق 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد