یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

» فال روزانه فردا شنبه 1 آذر 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.


متولد اردیبهشت :
امروز شما با كارهای زیادی مواجه هستید و كار سخت شما ممكن است مقداری خسته كننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود كه هیچ كاری انجام نشود، و شما تا زمانیكه وظایف تان را كاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار كه تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یك جایزه جالب توجه است. 


متولد خرداد :
اکنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینکه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود کردن قصر در بروید. امکان دارد که شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تکیه کرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید که فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینکه این فعلایتها باعث می شوند که شما به جای اینکه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت کنید، خود جوش تر شوید.


متولد تیر :
ممكن است شما امروز احساس كنید اگر زمان را نگه دارید، با كمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق كنید كه طبق روش شما عمل كنند. در عوض، شما نیاز دارید كه خودتان را سازگار با آنها  كنید حتی اگر تغییر كردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده كنید كه اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید كه غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود. 


متولد مرداد :
امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!


متولد شهریور :
امروز ممكن است احساس كنید كسی مانع راه شما است، اما عجیب اینكه این مانع می‌تواند بسیار كمك كننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان كار كردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اكنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت كنونی شما متمركز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینكه دارید به قدر كافی به خودتان خوش می‌گذرانید. كار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست. 


متولد مهر :
شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.


متولد آبان :
ممكن است اخیرا فرصت هایی را  با بی‌تصمیمی ‌غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده كه بتوانید  شغلی كه بتواند آینده شما را تضمین كند را با اقتدار كامل دنبال كنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از كار بیندازد و شما نگران هستید كه آنها شما را غرق كنند. فقط بهترین كاری كه می‌دانید درست است  انجام دهید و بعد اجازه دهید كه بهترین نتایج ممكن را به دست آید. 


متولد آذر :
شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.


متولد دی :
با وجود اینكه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید كه امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حركت كرده است، ‌كه شما را كمك كند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تكرار كردن همه توجیهاتی كه شما دارید كه بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید كه بگویید بله. 


متولد بهمن :
الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.


متولد اسفند :
‌ شما ممكن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه كه در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشيد. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا كنید. پس مجبور نیستید كه دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممكن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود  تمركز كنید  به جای اینكه از اهداف كوتاه مدتی كه زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

 

بازنشر : بخش فال های سایت جادوی کلمات دات آی آر

 

فال فال فردا فال روزانه فال روز شنبه فال روز فال روزانه فردا شنبه فال فردا شنبه فال شنبه 1 آدر 93 فال 1 آذر 93 فال روز 1 آذر فال روز 1 آدر 93 فال روزانه 1 آذر 93 فال روزانه 1 آذر فال روزانه شنبه 1 آذر فال روزانه یکشنبه 2 آذر فال روز 2 آذر فال روزانه 2 آذر فال 2 آذر فال 2 آذر 93 فال روز 2 آذر 93 فال روزانه 2 آذر 93 فال روزانه جدید فال جدید روزانه فال روزانه فردا فال فردا روزانه فال روزانه ماه تولد

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • واقعا یعنی ندیدید؟!
    بابا انقد هم ترسناک نیست.!!
    البته این تیزرشه و چیز خاصی توش نیست
    اصلش هنوز نیومده شکلک

    پاسخ : سلام آقا سعید

    لطفا منو معاف کنید

    این اصلش نبود بعد اصلش چطوریه شکلک

  • گفتی تبادل بنر انجام بدیم ممنون این بنر من بنر تو بده

    http://i60.tinypic.com/rh8wlw.gif

    پاسخ : سلام

    خواهش می کنم

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد