پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 10 توسط 5 نفر)

» فال روزانه فردا سه شنبه 27 آبان 93

موضوع : سرگرمی,فال
فال روزانه

متولد فروردین :
امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.


متولد اردیبهشت :
شما در رفتار با فردی که مشکلات خیلی کوچک و جزئی را تبدیل به فاجعه‌ای بزرگ می‌کند بی طاقت شده و صبر و تحملتان را از دست داده‌اید. حتی اگر لازم شد روی این کار کنترل داشته باشید، لازم نیست به خاطر پرداختن به مسائل یک نفر دیگر کارتان را متوقف کنید. اگر دیگران به این رفتارهای خود ادامه دادند سعی کنید که فقط ازشان دوری بجویید.


متولد خرداد :
امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.


متولد تیر :
با وجود اینکه اوایل روز حساس‌تر می‌شوید ولی در اواسط روز انرژی‌های بیشتری را دریافت می‌کنید و تحریک می‌شوید به کارهای شخصی بپردازید. هم اکنون شما باید توانایی‌های رهبری و مدیریتی خود را نشان دهید و از این کار نیز هراس ندارید. مطمئن شوید قبل از اینکه برنامه‌هایتان را اجرا می‌کنید، هیچ فرضیه نادرست و نکته مبهمی‌‌باقی نمانده باشد. قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، نسبت به موقعی که اولین قدم را برداشته‌اید، راحت تر می‌توانید به عقب برگردید.


متولد مرداد :
برنامه ریزی کردن برای آینده احتمالا بارزترین کاری است که شما امروز انجام می دهید. با این وجود شما ممکن است اجازه دهید اکنون دیگران برنامه ریزی و مدیریت کنند و ترجیح می دهید خودتان بیشتر کارها را انجام دهید. متاسفانه برای تان سخت است که مثل مربی روی نیمکت و بیرون از ماجرا بنشینید. پس مطمئن شوید که قادرید کارهای بیشتری اکنون انجام دهید زیرا شما وظیفه دارید که یک مشاور باشید به جای اینکه یک مشارکت کننده فعال باشید.


متولد شهریور :
شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی كه پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت كردن فوق العاده‌ای دارید، چرا كه هم اكنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یك سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نكنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یك فرضیه آن را بیان كنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.


متولد مهر :
با وجود اینکه شما معمولا انسان اجتماعی و خونگرمی هستید ورود خورشید به یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می دهد که در ماه آینده مشغولیت اجتماعی فراوانی خواهید داشت. اما شما در طول روزهای آینده کمتر دوست دارید که وقت تان را با دوستان و همکاران تان بگذرانید. به جای اینکه حلقه هایی را پرتاب کنید تا مورد توجه قرار بگیرید فقط آرام بگیرید و به جمعی بپیوندید. در این صورت وقتی که در گروهی قرار می گیرید همانطور که فردیت و شخصیت خود را حفظ می کنید از طرف سایر افراد گروه نیز مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرید.


متولد آبان :
شما حتما باید تغییراتی که در حال مدیریت کردنشان هستید را ثابت و مشخص کنید- و این کار وظیفه بزرگ و عظیم شما می‌باشد. تلاش شما برای کندتر کردن روند امور احتمالا به ثمر نمی‌رسد، برای اینکه شما لزوما فراتر از خطوط زمانی عمومی‌که بر شما و تعداد زیادی از همکارانتان تاثیر می‌گذارند را تحت کنترل خود ندارید. عجیب اینکه اگر شما کمتر از دیگران توقع داشته باشید آنها بهتر کارشان را انجام می‌دهند.


متولد آذر :
شما نمی‌توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده‌اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی‌هایتان اضافه شود، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت‌ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید، چراکه ممکن است در هفته‌های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.


متولد دی :
امروز قادرید که بسیار جدی و عمیق فکر کنید، گرچه که ممکن است درگیر نگرانی هایی شوید. از این که ذهنتان را معطوف به گذشته ها کنید، مطالب بسیاری می آموزید، خصوصاً مواردی که به تازگی اتفاق افتاده است. این کار به شما نشان می دهد که در حال حاضر چگونه باید رفتار کنید. ممکن است تشخیص دهید که تاریخ در خطر تکرار دوباره است، مگر این که شما دست به اقدام کاری برای جلوگیری از آن کنید.


متولد بهمن :
امروز موضوع درباره چیزی نیست که می‌گویید بلکه درباره چیزی است که نمی‌گویید. روابطی متقابلی که در خانه یا محل کار دارید ممکن است بوسیله احساسات بیان نشده شما تحت تاثیر قرار گیرد. اگر هر کس از نظر احساسی شفاف و واضح بود زندگی خیلی راحت تر می‌شد اما اکنون نگهداری اسرار فقط می‌تواند به فشار روحی و استرس شما بیفزاید. ممکن است احساس کنید که هیچ راه حلی وجود ندارد اما خشنودی و رضایت شما بیشتر از اینکه غیر قابل دسترس باشد به تاخیر افتاده است.


متولد اسفند :
امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.


منبع : فال روزانه پارس20 دات کام

فال سه شنبه 27 آبان فال 27 آبان فال روز 27 آبان فال روزانه 27 آبان فال 27 آبان 93 فال روز 27 آبان 93 فال روزانه 27 آبان 93 فال روزانه سه شنبه 27 آبان 93 سه شنبه 27 آبان ماه سه شنبه 27 آبان 93 چهارشنبه 28 آبان چهارشنبه 28 آبان 93 فال 28 آبان فال روز 28 آبان فال روزانه 28 آبان فال 28 آبان 93 فال روزانه 28 آبان 93 فال روز 28 آبان 93 روزانه روز فال روز فال روزانه فال امروز امروز فال جدید روز فال روز جدید فال جدید روزانه فال روزانه جدید فال امروز جدید فال جدید امروز فال و طالع فال گیر فال ها فال روزانه جدیدترین فال روزانه جديد فال روز جديد فال جدید روز تولد فال روزانه ی جدید فال روزانه سال جدید فال روز سال جدید فال های جدید روزانه جدید ترین فال روزانه جدیدترین فال روز جديدترين فال روزانه جديدترين فال روز جديدترين فال هاي روز فال های جدید روز فال های جدید وبه روز

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد