یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)
فـال روزانه 1393/08/18

 

پیشگویی روزانه برای روز یکشنبه

نیمه اول روز، نوعی از حالت کسالت و خواب آلودگی در شما نمایان خواهد شد: هیچ عجله ای برای رفتن به جای خاصی ندارید. بنابراین از زمان خود برای لذت بردن از چیزهای کوچکی مانند خواب عمیق، یک صبحانه مفصل همراه یا حتی قدم زدن در پارک لذت ببرید. نیمه دوم روز فعال تر و پر انرژی تر خواهید بود.

فروردین:

ممکن است نزاع با دوستان به دلیل دشمنی، حسودی یا بغض و کینه ی قدیمی تا بعد از ظهر به طول بیانجامد. احتمال کنسل شدن ملاقات یا سفر کاری برای شما وجود دارد. اگر امور آن طوری که می خواهید پیش نمی روند، خوشبین باشید. لازم است به بازبینی دوباره سناریو و ایجاد برخی تغییرات در آن مانند حذف نقاط خسته کننده از آن و قرار دادن کمی هیجان به توسعه دوباره آن بپردازید.

اردیبهشت:

امروز روز خوبی برای انجام آزمایش و تجربه کردن نیست. شما امروز به عنوان مخترع یا خالق تغییرات شکست خواهید خورد؛ به زودی خود را برای رسیدن به موفقیت خسته خواهید کرد. احتمال دارد برای نفوذ به سرسختی اطرافیانتان به محافظه کاری روی بیاورید.

خرداد:

خردادی ها معمولا به کارهای جدید، دور و بی همتا علاقه نشان می دهند. ممکن است به ستاره شناسی، کشفیات علمی و پدیده های ماوراء الطبیعه علاقه مند شوید. احتمال ریختن برنامه با دوستان برای رفتن به پیک نیک یا شرکت در یک سمینار بسیار زیاد است.

تیر:

هر سعی و تلاش جدید، ناچارا با موانعی بر سر راه گره خورده است. ممکن است شما در روابط صمیمی خود با خانواده یا مشکلات خانوادگی مخصوصا در زمینه الکتریکی دچار مشکل شوید. هنگام ملحق شدن به گروه جدید نیز به وجود آمدن مشکل بسیار محتمل است.

مرداد:

امروز احتمالا به جوک های خنده دار دیگران، واکنش نشان می دهید و به ترفندهایی روی می آورید که به شما کمک می کنند به انتقاد های دیگران توجهی نکنید. ممکن است احساس مسئولیت شخصی شما، تلاش هایتان برای رسیدن به زندگی اجتماعی بدون دغدغه را پنهان کند. امروز روز خوبی برای اجتماع های خانوادگی و دوستانه به شمار نمی آید.

شهریور:

متولدین کاردان این ماه قابلیت ابداع در حل مشکلات خودشان را امروز کاملا نشان خواهند داد. و همچنین ممکن است به ایده ای در زمینه درمانی، تجهیزات یا برق دست یابید. تجربیات درونی، شما را از کنجکاوی در مورد کسی که نتایج سوال برنگیز منتشر می کند، باز می دارد.

مهر:

رویای امروز شما داشتن یک روز الهام و لذت بخش خواهد بود. ممکن است یک قرار عاشقانه از قبل تعیین شده برای صبح خود داشته باشید یا اینکه ممکن است از شما بخواهند تا در یک بازی یا جشنی خاص شرکت کنید. متاسفانه، انتظارات شما به طور کامل برآورده نخواهد شد.

آبان:

جنبه های مثبت شخصیت شما ممکن است در پشت سردی ظاهری در وجودتان پنهان شود. سعی کنید امروز بیش از حد حساس، بهانه گیر و غیر قابل نفوذ نباشید، نباید خیلی خود را محفوظ، و محدود و خجالتی نگه دارید. امروز روز تعامل های غیر اجتماعی و روابط صمیمی با دوستانی که علایق مشترکی با شما دارند، می باشد.

آذر:

با دوستان خود در ارتباط و از حال آنان باخبر شوید. شما امروز هم لحظات خوب وخوش و هم اتفاقات مایوس کننده را به طور همزمان خواهید داشت. ممکن است امروز با افراد جالبی ملاقات و به نکات جالبی دست یابید؛ همزمان احتمال کنسل شدن جلسات تان وجود دارد و همچنین در هنگام صحبت با تلفن با مشکلات کیفی ارتباطی مواجه خواهید شد.

دی:

نباید امروز را برای انجام خرید، سرمایه گذاری در بازار بورس و انتقال وجه صرف کنید، مخصوصا اگر به صورت اینترنتی صورت گیرند. خیلی از شما ها از خدمات اینترنتی به طرز وسوسه انگیزی بهره می برید.

بهمن:

امروز روز درستی برای گرفتن تصمیمات مسئولیت دار جدی نیست. اعتماد به نفس شما امروز در پایین ترین حد یعنی تقریبا در مرز نابودی تان قرار دارد. به ویژه هنگامی که در برابر انتقادهای تند دیگران قرار می گیرید. به شکست های گذشته یا حیطه های دیگری که برای شما اهمیت داشته اند، فکر نکنید.

اسفند:

امروز روزی نیست که اطلاعات به راحتی در اختیارتان قرار بگیرد زیرا برخی منابع غیر قابل دسترس خواهند شد، برای مثال؛ به علت گروه بندی شدن، به دلیل فقدان ارتباطات یا ثبت نام.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

کلمات کلیدی :»  مجله جادوی کلمات , جادوی کلمات ,فال جادوی کلمات ,فال آبان ماه ,

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد