پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روزانه | فال پنج شنبه 10 مهر 1393


سرگرمی فال 93/7/5


فال
شنبه 5 مهر 93


 

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : اتفاقاتی می‌افتد كه تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد كرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اكنون باید شروع كرد و غم فرداها را نخورد.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : به شرط آنكه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌كند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان كاری كرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فكر چاره كنی.

توصیه های اجتماعی :

توصیه های سلامتی :

توصیه های اقتصادی : به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : در شرایطی قرار گرفتی كه تحت نظر هستی. هر كاری كه بكنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و كردارت باشی و خطایی مرتكب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

توصیه های اجتماعی : دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحكمی برقرار كرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افكار منفی به شدت مبارزه كنی.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : امروز شانس با تو خواهد بود اما آیا تو هم با آن همراهی؟ گاهی اوقات خوشبختی در خانه‌ای را می‌زند و چون جوابی نمی‌شنود، به ناچار آنجا را ترك می‌كند. پس حواست را جمع كن و از موقعیت بدست آمده استفاده كن.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : با بحران مالی روبرو می‌شوی. اگر با شكست روبرو شدی، به این معنا نیست كه همیشه و همه جا شكست خواهی خورد. هر شكست برای خود تجربه‌ای است كه با كمك آن می‌توان موفقیت خود را در آینده تضمین كرد.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیكش نشوی و او را به حال خودش رها كنی. در این مدت می‌توانی دعا كنی كه او دوباره سر عقل بیاید.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. كسی كه با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌كند حتما موفق خواهد شد.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : تا حدود 9 روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌كنی كه بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.

توصیه های اجتماعی : گوش كردن به موزیك، بهترین راه وقت گذرانی پیشنهادی ما برای امروز توست.

توصیه های سلامتی : شاید بهتر باشد كمی سرخ‌كردنی و پختنی را از برنامه‌ی غذایی روزانه‌ات حذف كنی و با خام‌خواری یا خوردن میوه و سبزیجات سلامتی‌ات را تضمین كنی. این فقط یك پیشنهاد است.

توصیه های اقتصادی : اگر به فكر پیشنهاد برای اضافه كردن حقوق یا تغییر شغل هستی روز بسیار مناسبی است.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : با فردی آشنا می‌شوی كه برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست كه از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلكه می‌توان با كمك او به اهداف خوبی رسید.

توصیه های اجتماعی : ناامید و مایوس نباش. به زودی خبری خوشحال كننده می‌رسد و درمی‌یابی كه نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافت. پس یاس و افسردگی رو از پنجره بنداز بیرون!!!

توصیه های سلامتی : مصرف دخانیات یا قهوه و كافئین به میزان زیاد آسیب‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. بهتر است با ورزش و فعالیت‌های جسمی، بدنی سالم و تندرست داشته باشی. جوانی و شادابی خود را تقویت كن تا در كارها موفق گردی.

توصیه های اقتصادی : وضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری كرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز كرد.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : بعضی عشق‌ها آتشین اما كم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌كنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به كدام گروه است.

توصیه های اجتماعی : ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌كنی.

توصیه های سلامتی : خوردن مقدار كمی شكلات در هفته به تو شادی و نشاط می‌دهد و همین می‌تواند در سلامتی‌ات نیز موثر باشد چون زمانی كه روح بانشاط باشد، جسم نیز سالم خواهد بود.

توصیه های اقتصادی : امروز موقعیت اجتماعی دلخواهی خواهی داشت. بعضی برنامه‌های كاری یا درسی‌ات تغییر می‌کند و به پایگاه‌های مطمئنی دست خواهی یافت.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : یكی از بدی‌های تو این است كه زبانت زودتر از عقل و فكرت دست به كار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید كمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی كارها روبه‌راه شود.

توصیه های اجتماعی : خبر و یا نامه‌ای خوشحالت می‌كند. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد كه ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای كار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شد.

توصیه های سلامتی : اگر بتوانی صبح كمی زودتر بیدار شوی و چند دقیقه ورزش كنی، مطمئنا روحیه بهتر و شادابتری خواهی داشت. در مواد غذایی مصرفیت هم دقت كن و برنامه‌ریزی داشته باش.

توصیه های اقتصادی : یک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط كاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یك دوست نزدیك مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یكی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.

توصیه های اجتماعی : یک اتفاق شیرین تا مدتی فكرت را مشغول كرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فكر می‌كند.

توصیه های سلامتی : اگر مبتلا به بیماری‌های ریوی یا قلبی هستی و یا چند وقتیه كه احساس سنگینی روی سینه و شش‌هات می‌كنی، بهتره حدالمقدور بیرون نری، اما اگر مجبوری از ماسك استفاده كن.

توصیه های اقتصادی : به زودی با مقداری تغییرات در کار یا تحصیلت مواجه می‌شوی. فکر تغییراتی در محل زندگی یا شغل، تو را آزار می‌دهد. باید تردید را کنار بگذاری و تصمیم قطعی‌ات را بگیری.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌كنی؟ درست است كه گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به كسانی كه دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : اوضاع مالی تو خوب است پس زیاده‌خواهی و طمع نكن. خیلی‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس شكرگزار باش.

فال روز شنبه5 مهر1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد كه حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینكه به بهترین شكل از آنها استفاده كنی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : پولت را در راهی خرج كن كه برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌كند بلكه پس از مدتی تو را درگیر مشكل هم خواهد كرد.

فال روزانه , فال شنبه 5مهر 1393 , فال 5مهر ماه 93 , فال روز 5مهر 93, فال امروز , فال پنجم مهر 93, فال امروز 5مهر 93, فال 5/7/93, فال روز 5مهر, فال روز شنبه 5مهر 93, فال 5مهر ماه , فال شنبه 5/7/93, سرگرمی ,5/7/93, فال 93/7/5, فال 5- 7 – 93, فال 93 – 7 – 5, فال روزانه , فال شنبه 5 مهر 1393,فال 5 مهر ماه 93 , فال روز 5 مهر 93, فال امروز , فال پنجم مهر 93, فال امروز 5 مهر 93, فال 5/7/93, فال روز 5 مهر, فال روز شنبه 5 مهر 93, فال 5 مهر ماه , فال شنبه 5/7/93,سرگرمی ,5/7/93, فال 93/7/5, فال 5- 7 – 93, فال 93 – 7 – 5


 

 

به زودی درج میگردد....

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد