دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز دوشنبه 24 شهریور 1393
فال روز دوشنبه 24 شهریور 1393

فروردین:

امروز تمام کارهایتان با این میل هدایت می شوند که سریع به همه چیز برسید. ممکن است احساساتی قوی را درک کنید که به رخدادهای درون خانواده یا اقوام دور مربوط می شوند. در طول روز ممکن است با والدین، مردم بانفوذ، و ماموران خاصی درگیری داشته باشید.

اردیبهشت:

خانواده ی شما با سرعت نور در حال تغییر کردن است. هیچ چیز علایق شخصی شما را تهدید نمی کند. فضای کلیروز برای شما مثبت است. درمورد اهمیت رخدادها اغراق نکنید. همه چیز را خوشبینانه ببینید و در تمام تغییرات به دنبال جنبه های مثبت بگردید.

خرداد:

احتمال مخارج پیش بینی نشده بالاست. ممکن است خرید بزرگی داشته باشید یا در طرحی سرمایه گذاری بزرگی کنید که برایتان نوید بخش خواهد بود. دوستان شما ممکن است تاثیر قوی روی تصمیماتتان داشته باشند. نظرات اقوامتان و همچنین گرایشات جدید اجتماعی روی شما تاثیر دارند.

تیر:

باید هنگام حرف زدن موقعیت هشیار، متعادل و آرامی داشته باشید. اگر با رقیب خود رابطه ی خوبی دارید، او کارهای شما را تحسین می کند. ولی اگر برعکس اگر باهم در جنگید، او کل نقص های شما را زیر ذره بین خواهد گذاشت.

مرداد:

لیست مسئولیت های معمول شما ممکن است بزرگتر شود. این بویژه زمانی محتمل می شود که نقل مکان کرده باشید یا تغییر دیگری در زندگی خود ایجاد کرده باشید. اگر در فرایند ایجاد شرایط زندگی جدید هستید، برای ماجراهای جدید فضا خواهید داشت.

شهریور:

رخدادهای امروز برای شما مطلوب هستند. بااین حال، نباید انتظار داشته باشید همه چیز آرام و ساکت باشد. تغییرات ممکن است به عذاب احساسی بزرگی منجر شود. تکانشی بودن شما یا واکنش سریع فردی دیگر ممکن است به نتیجه ی غیرمنتظره ای منجر شود و دریچه های جدید برایتان باز شود.

مهر:

امروز برای شما پر از سورپرایز است. ممکن است غرق تحسین و ستایش شوید، ولی همچنین ممکن است تحقیر نیز شوید. ممکن است از شما انتقاد شود یا از طرف والدین، دوستان و اعضای خانواده ادعاهایی شود.

آبان:

در رخدادهای امروز یک عنصر پیش بینی نشده وجود دارد. فضای امروز ممکن است هیجان انگیز، شاد و عالی باشد. این می تواند روی مردم گریزی شما تاثیر التیام بخشی داشته باشد. اگر می خواهید چرخه ی اجتماعی خود را تغییر دهید، تجارب جدیدی داشته باشید و افق های خود را توسعه دهید باید در تمام رخدادها شرکت کنید.

آذر:

تلاش های شما برای کم کردن هزینه ها موفق نخواهد بود. بین صرفه جویی و میل قوی به خرج کردن تمام پولی که دارید تعادل برقرار می کنید. بسیاری از شما وسوسه می شوید تا کمی پول قرض بگیرید.

دی:

بسیاری از شما در روابط شراکتی خود و ارتباط با خانواده تنش هایی را تجربه می کنید. سریع روحیه ی خود را نبازید. احتمالا این رخدادهای اخیر بیشتر تاثیر مثبت خواهند داشت تا منفی. به محض اینکه طوفان تمام شد، اتحاد شما باز خواهد گشت.

بهمن:

شاید مجبور شوید به کسی کمک کنید. سخاوتمند و نجیب باشید و توجه و مراقبت خود را دریق نکنید. اگر سعی می کنید که از مسئولیت ها اجتناب کنید، خود شرایط باعث می شود بدون درخواست اجازه کار کنید.

اسفند:

ممکن است بسیاری از روش های عمل کردن و سرگرم شدن از دسترس شما دور شوند. تعجب نکنید اگر دسترسی به سایت، پارک یا رستوران مورد علاقه تان موقتا بسته شد. در امور عاشقانه ی خود احساس شادابی و طراوت خواهید کرد.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد