چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

سرگرمیفال 93/5/19

 

فال
یکشنبه 19 مرداد 93

 

 

فال روز یکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امكان را می‌دهد تا از موانع عبور كنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نكن.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت كاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود كه از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بكنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : سعی كن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین كنی.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : كسی كه تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌كشد اما تا می‌خواهد كه آنها را عملی كند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است كمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بكنی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : نباید نگران مشكلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتكار و استعداد تو می‌تواند تمام مشكلات را براحتی از سر راه بردارد.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌كند كمتر می‌توان از او انتظار انجام كارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی كن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریكی نشوی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : یك تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنكه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : اگر بخواهی این بند نازك هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل كنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع كرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

توصیه های اجتماعی : قبول یك پیشنهاد جدید از یك دوست، می‌تواند این حالت یكنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط كند. هر از گاهی باید به فكر ایده یا ابتكار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق كرد.

توصیه های سلامتی : مراقب سلامتی‌ات باش. دست به كاری نزن كه تو را دچار بحران‌های تازه كند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ كنی.

توصیه های اقتصادی : كسی به تو پیشنهاد كار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبك و سنگین كنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناكامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : دوست داری دست به كاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی كه برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین كند نه كاری كه زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحكیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

توصیه های اجتماعی : ...

توصیه های سلامتی : ...

توصیه های اقتصادی : پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده كنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی كرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : تو در عشق و دوستی پاكباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به كسی كه علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

توصیه های اجتماعی : جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشكلات و موانع را در پیش پای تو كوچك و حقیر خواهد ساخت.

توصیه های سلامتی : ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه كارها نیز موفق و بانشاط بود.

توصیه های اقتصادی : وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌كنی كه همه را متعجب می‌كنی.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به كار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده كرد.

توصیه های اجتماعی : یكنواختی در كارها و برنامه‌هایت تو را كسل و بی‌حوصله كرده. با كمی ابتكار عمل می‌توانی دوباره شرایط كاری و روحی ایده‌آلی را فراهم كنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده كن.

توصیه های سلامتی : این طور كه تو كار می‌كنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. كمی استراحت می‌تواند به تو كمك كند كه هم خوب در مورد كارهای عقب افتاده فكر كنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در كنی.

توصیه های اقتصادی : پیش‌بینی می‌شد كه پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یك كار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری كه همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی كه این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد كرد. باید دلایل واقعی هر كاری را فهمید.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : به خاطر بعضی اشتباهات دچار شكست می‌شوی. وقتی كه حساب همه احتمالات را نكرده باشی دچار حوادث غافلگیركننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر كنی.

توصیه های اجتماعی : قدم زدن در هوای باز و پاك مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پاركها می‌تواند روحیه‌ات را عوض كند و به تو آرامش و نشاط هدیه كند.

توصیه های سلامتی : اگر احساس خستگی می‌كنی و نمی‌خواهی به پزشك مراجعه كنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض كنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریك‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو كمك كند.

توصیه های اقتصادی : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده كنی و برای رسیدن به هدف تلاش كنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد كرد.

فال روزیکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : وقتی می‌بینی شرایط برعكس خواسته‌های تو حركت می‌كند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش كنی حتی اگر پایان كار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را كرده‌ای.

توصیه های اجتماعی : یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده كنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد كه بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی كه خوشایند خواهد بود.

توصیه های سلامتی : باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر كنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. كمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌كند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

توصیه های اقتصادی : اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا كنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم كاری از دست ندهی. با این روشی كه در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

فال روز یکشنبه 19 مرداد1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : تو با كارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

توصیه های اجتماعی : شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با كسی كه به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان كن!!

توصیه های سلامتی : اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز كشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسی.

توصیه های اقتصادی : تمام تلاشت را می‌كنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشكال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش كردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

فال روزانه , فال یکشنبه 19 مرداد 1393 , فال 19 مرداد ماه 93, فال روز 19 مرداد 93, فال امروز , فال 19 مرداد 93, فال امروز 19 مرداد 93, فال 19/5/93, فال روز یکشنبه 19 مرداد 93, فال 19 مرداد ماه , فال یکشنبه 19/5/93, سرگرمی  , فال 93/5/19 , فال یک شنبه 19 مرداد 93, فال یک شنبه 19 مرداد , فال روز یک شنبه 19 مرداد 93, فال 1 شنبه 19 مرداد 93, فال نوزدهم مرداد 93, فال یکشنبه نوزدهم مرداد 93, فال یکشنبه 19 – 5 – 93, فال یکشنبه 93-5-19 , فال روزانه , فال یکشنبه 19 مرداد 1393 , فال 19 مرداد ماه 93, فال روز 19 مرداد 93, فال امروز , فال 19 مرداد 93, فال امروز 19 مرداد 93, فال 19/5/93, فال روز یکشنبه 19 مرداد 93, فال 19 مرداد ماه , فال یکشنبه 19/5/93, سرگرمی  , فال 93/5/19 , فال یک شنبه 19 مرداد 93, فال یک شنبه 19 مرداد , فال روز یک شنبه 19 مرداد 93, فال 1 شنبه 19 مرداد 93, فال نوزدهم مرداد 93, فال یکشنبه نوزدهم مرداد 93, فال یکشنبه 19 – 5 – 93, فال یکشنبه 93-5-19

 

منبع:http://avafun.mihanblog.com/post/1237

بازنشر :http://jadoykalamat.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • امشب دعوتی عزیزم music021.blogfa.com
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
    من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
    دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
    موفق باشی

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد