دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز سه شنبه 18 شهریور 1393
فال روز سه شنبه 18 شهریور 1393

فروردین:

معشوقه تان به آسایش نیاز دارد-هم از نظر جسمی هم ذهنی. از هیچ تحسین و توجهی دریغ نکنید – روابطتان از این کار بهره خواهد برد. ابتکار بیان شده ی شما در عشقتان امروز مناسب خواهد بود اگر به یکدندگی و مزاحمت بیسش از حد تبدیل نشود.

اردیبهشت:

باید توانایی خود برای متوازن کردن روابط استفاده کنید. این می تواند شما باشید که فضای امروز به وی بستگی دارد. اگر می دانید چطور از مشکلات اجتناب کنید، همه کس از جمله خودتان از آن استفاده خواهید کرد. برای بسیاری از شما فضای آرام برابر خواهد بود با سلامت و روحیه ی بالا.

خرداد:

در تمام مدت روز خلق و خویتان عالی خواهد بود. ممکن است لحظات مثبت بسیاری را در زندگی عشقی خود، موفقیت های خلاقانه و موفقیت فرزندان را تجربه کنید. برای مدتی مشکلات روزمره و خانگی خود را فراموش کنید. تا حالا تمام کاری که می توانستید را انجام داده اید. بقیه ی آن به سرنوشت شما بستگی دارد.

تیر:

اشتهای شما را نمی توان متوسط توصیف ککرد. حتی آنهایی که غرق در توجه هستند نیز بازهم به احترام بیشتر، محبوبیت و توجه بیشتر به شخصیتشان نیاز دارند. در عمق وجود شاید احساس کنید که لیاقت بیش از این را دارید. یک خانه ی بزرگتر، کاری با پرستیژ و غیره.

مرداد:

امروز برای ملاقات کردن، قرار داشتن، مهمان داشتن و ماجرا داشتن عالی است. با دردسرهایی که نمی توانید الان با آنها مقابله کنید خودتان را اذیت نکنید. به جای آن بهتر است سری به یک فروشگاه پوشاک یا بوتیک بزنید. امروز می توانید خرید های خوبی داشته باشید.

شهریور:

امروز روزی موفقیت آمیز برای خریدهای بزرگ است. هرچقدر هم تردید داشته باشید در آخر بهترین انتخاب مال شماست. ممکن است بودجه ی شما بیشتر شود یا ضررهای اخیرتان جبران گردد.

مهر:

امروز جذاب هستید و قادرید در چند لحظه از همه ببرید. به سختی می شود در برابر جذابیت شما مقاومت کرد. راز موفقیت شما قابل توصیف نیست. شاید ظاهر خوب، سلیقه ی عالی، یا رفتارهای بی نقص شما عامل آن باشد.

آبان:

امروز کمی رازآلود بودن بد نیست. شاید یک راز یا درآمد مالی مخفی دارید که می خواهید کسی از آن خبر نداشته باشد. این احتمال هست که بتوانید با موفقیت بخشی از این پول بادآورده را خرج کنید یا کمک اطلاعاتی درباره ی آن دریافت کنید.

آذر:

در فضای متعادل و روشن امروز برای شما غیرممکن است که انسانگریز باشید. از زندگی لذت ببرید، مردم خوبی در اطراف خود داشته باشیدد، و برای آینده برنامه ریزی کنید. وقتی عالی برای قرار، ملاقات های دوستانه و رخدادهای مختلف عمومی لذت بخش است.

دی:

مثل همه ی دی ماهی ها، شما آماده نیستید که دور روابط شخصی خود بگیردید. اگر هنوز مجرد هستید احتمالا به دنبال این هستید که همتای عالی خود را پیدا کنید. اگر چنین رویکردی به موضوعات شخصی به تنهایی باشکوه شما منجر شد تعجب نکنید.

بهمن:

وقتی خارق العاده برای یک کنش واکنش خوب قدمی است. اگر چیزی روی دوشتان سنگینی می کند، رخدادهای امروز همه چیز را در نهایت حل می کنند. در بدترین حالت، شایسته ی این هستید که از تمام مشکلات برای مدتی فاصله بگیرید و خودتان را جمع وجور کنید.

اسفند:

دردسرهای جدی که ارزش گفتن را داشته باشند برای شما رخ نخواهند داد. با این حال، ممکن است بازهم دلیلی برای ناراحتی پیدا کنید (مثلا درد عشق). به یاد داشته باشید که سوءتفاهم های امروز را نمی توان به توسل به زور حل کرد. اگر می خواهید عدالت را رعایت کنید، سیاست داشته باشید و مودب باشید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد