چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
فال روز چهارشنبه 12 شهریور 1393
فال روز چهارشنبه 12 شهریور 1393

فروردین:

امروز گرایشتان برای داشتن محیطی مدرن در محل کار افزایش می یابد. آغازهای پرانرژی مرتبط با تجهیزات، برنامه نویسی، بازاریابی و بازی در صحنه و همچنین کسب و کار شخصی نتایج بسیار خوبی خواهند داشت. اگر تصمیم گرفته اید تا کمی استراحت کنید، آغاز تعطیلات نیز برایتان خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

اردیبهشت:

مالکیت شخصی شما (خانه و کسب و کار) به منطقه ی تنش تبدیل خواهد شد. ممکن است با عواقب یک نوسازی بد، خرابی تجهیزات و غیره مواجه شوید. همچنین ممکن است یک عامل انسانی نیز به بازی بیاید. ممکن است با شریک دایمی خود، بچه یا دستیارهایتان نیز مشکلاتی را تجربه کنید.

خرداد:

امروز ممکن است در نهایت راهی یک مسافرت غیرمنتظره ی ضروری بشوید. بعلاوه، احتمال وارد شدن به یک دردسر روی جاده خیلی بالا می رود. در نتیجه، ممکن است دیر به محل کار برسید یا وقت خود را تلف کنید. نباید کلاس رانندگی یا کار فنی را آغاز کنید.

تیر:

لحظه ی خوبی برای رفتن به مراحل بعد است، بویژه وقتی نوبت به دستاوردهای مالی، حرفه ای و فنی می رسد. ممکن است تصمیم بگیرید که بودجه بندی کنونی خود را ب شدت تغییر دهید و منابع کلیدی درآمد و مسئولیت ها را بازبینی کنید.

مرداد:

امروز نیروی محرک شما عطشتان برای ابتکار و خودابرازی شخصی فعالانه است. می توانید پیش بروید و در ورزش، کار، فناوری، و برنامه ریزی از خود ابتکار نشان دهید. یک دنده نباشید، از کارهای پرریسک در معامله اجتناب کنید و حتما از قوانین امنیتی تبعیت کنید.

شهریور:

میل شما برای تغییر چیزی یا پذیرفتن یک پروژه ی کاملا جدید می تواند در هر لحظه قوی تر شود. اگر انسانی اهل ریسک هستید، توصیه می شود که تسلیم تکانه های درونی خود شوید، ولی هرگز از مشکلات احتمالی غافل نشوید و برای آینده آمادگی کامل داشته باشید.

مهر:

افراد اجتماعی خودشان را درگیر یک ماجرای تازه خواهند بافت که یکی از نزدیکان آنرا ترتیب داده است. روز خوبی برای ارتقای یک محصول منحصربه فرد خلاقانه یا فنی است، بویژه اگر یک نسخه ی آزمایشی، و همچنین برای سرگرمی باشد. می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید.

آبان:

زندگی یک جا نمی ایستد و توصیه می شود شما هم با آن تغییر کنید. امروز روزی خوب برای تغییرات در کسب و کار، فعالیت های حرفه ای و روش هایی که خود را نشان می دهید است. تغییرات تحولی هزینه ای برابر با استرس و فداکاری دارند، ولی این تنها راه آن است.

آذر:

شرایط امروز به خوش بینی شما اضافه می کنند و حتی محرک حرکات شجاعانه و بی احتیاط هستند. مراقب باشید: علی رغم خوش شانسی، در خطر این هستید که در یک دام مخفی گرفتار شوید. افراد بی خیال هم در خطر این هستند که بازهم برای چندمین بار از یک سوراخ گزیده شوند.

دی:

وقت حرکت های توام با بی فکری نیست. قبل از عمل کردن مطمئن شوید در مسیری درست هستید. پروژه های بلندمدت شما ممکن است در تهدید شوند. سبک زندگی خانگی شما، و سلامتی و کسب و کارتان نیز ممکن است در خطر باشند. ممکن است در زندگی خصوصی شما هم مشکلاتی ایجاد شود.

بهمن:

باید هنگام تعامل با دیگران محتاط باشید. ممکن است با افراد پرخاشگر و یکدنده ای مواجه شوید که اصول زندگیشان با شما زمین تا آسمان فرق دارد. اگر رقیبی دارید، ممکن است بدون تبعیت از قوانین حرکت خود را آغاز کند.

اسفند:

امروز روز ابتکارات است. بااین حال، پیاده سازی آنها می تواند خیلی دردسرساز باشد. شاید مجبور شوید به یک وسیله ی جدید تسلط پیدا کنید یا با یک نرم افزار پیشرفته ی جدید کار کنید. اگر یک مبتکر هستید، باید آماده باشید تا با ملاحظه های همکاران و مدیریت که محافظه کارتر از شما هستند مواجه شوید.

 

مجله تفریحی جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد