دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 1 توسط 0 نفر)
فال روز پنجشنبه 6 شهریور 1393
فال روز پنجشنبه 6 شهریور 1393

فروردین:

شانس آخر است تا پروژه ی اخیر خود را تمام کنید. سعی کنید همه چیز را در حد ممکن دقیق انجام دهید، زیرا نتیجه ی تلاش هایتان روی پاداشی که میگیرید تاثیر خواهد گذاشت. در خرید ابزار، موادغذایی و دیگر اقلام ضروری برای خانه تاخیر نکنید.

اردیبهشت:

میزان متوسط فعالیت بهتری راه برای گذراندن امروز است. بسیاری از روابط شما از جمله شراکت و روابط خانوادگی به مرحله ی جدید می روند و با ضرورت جمع بندی کارها روبه رو می شوید.

خرداد:

کارهای امروز نیاز به این دارند که آرام و متمرکز باشید. شاید مجبور شوید بخشی از روز خود را در خانه یا اداره یا بیرون تنها بگذارنید. وقت خوبی برای سیستمی کردن مخارج روزمره ی مرتبط با غذا، اجاره و پرداخت صورت حساب هاست.

تیر:

افراد ناظر بر اقتصاد، بطور غریزی کیفیت و قابلیت اطمینان را بر رفتن به دنبال ظاهر فریبنده ترجیح می دهند. این مخصوصا وقتی به خرید می روید، به منزل می رسید و یا تجخیزات و ابزار را انتخاب می کنید مشهود است. هنگام تعامل با دیگران، همان تاکتیک هایی را داشته باشید که با جنبه های معنوی همه چیز دارید.

مرداد:

ویژگی هایی مثل اراده و ثبات امروز خود را نشان می دهند. سعی کنید هر کار ممکنی را انجام دهید تا در لحظه ی آخر روحیه و وجهه ی خود را از دست ندهید. باید بگذارید به جای حرف ها عملتان شما را برای پیشرفت های کاری یا افزایش حقوق ثابت کنند.

شهریور:

شرایط برای آرامش و تکمیل دقیق پروژه ها مطلوب هستند. باید توجه ویژه ای به مسایل مادی، خانوادگی و خانگی داشته باشید و مطمئن شوید که همه به شیوه ای سیستماتیک و تابع قانون حل می شوند.

مهر:

باید برای مدتی نیازهای شخصی خود را فراموش کنید. امروز شانس متعلق به آنهایی خواهد بود که می دانند چطور باید نیازهای مشترک همه را به نیازهای خود ترجیح دهند. اگر متاهل هستید هنگام رسیدگی به امور بنگاهی، خانوادگی و بودجه ی خانواده با هم متحد باشید.

آبان:

مثل هر آبان ماهی دیگری شما هم در رویای کامل شدن با همسرتان هستید. الان روابط عاشقانه تان باید به مرحله ی بالاتری برود. شاید نیمه ی دوم شما متوجه این شده است و قدم هایی برای آن برداشته است.

آذر:

امروز کار دقیق باید در اولویت باشد. هر گونه کاری که نیاز به اشیاء تیز، برش و سوراخ کردن ابزار، و استفاده از آتش دارد موفقیت آمیز خواهد بود. در طول روز نیاز ضروری به یک سرویس رسانی پیش می آید (تعمیرات، درمان، و غیره).

دی:

در تمام مدت روز از شرایط پر از همکاری لذت می برید. بااین حال، هر چه عصر نزدیک تر می شود، تعاملات نیز کمتر موفقیت آمیز خواهند بود. همه چیز به خلق و خوی دیگران و ماهیت روابط خواهد داشت.

بهمن:

امروز برای کارهای خانه، و کار روی کسب و کارتان که تلاشی خانوادگی است مناسب است. باید سعی کنید از فعالیت های شدید هوشی که به سازماندهی روانی دقیق نیاز دارند اجتناب کنید. روز خوبی برای تغییر چیدمان مبلمان، کمی ساخت و ساز و تسلط یافتن بر هنر آشپزی است.

اسفند:

اگر انجام چیزی را به تعویق انداخته اید، دیگر معقولانه نیست که باز هم صبر کنید. خودتان را جمع کنید و همین الان آنرا انجام دهید. احتمالا مجبور نیستید سخت کار کنید. امروز روزی است که می توانید فشار کاری را به خوبی مدیریت کنید و تمام کمک مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد