چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روز شنبه 4 مرداد 1393

 

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : كسی كه برعكس جریان حركت می‌كند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ كوششی دریغ نكنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : تخیلات مثل ریسمان درازی است كه هر چه می‌كشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها كن و واقع‌بین باش. كسی را كه دوست داری، دچار توهم نكن. با او شفاف و روراست باش.

توصیه های اجتماعی : رفتن به همراه یكی از اعضای خانواده یا دوستانت به یك گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : یك بحران كوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت كمك بگیری، اگر آنها آمادگی كمك به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشكل خیلی زود رفع خواهد شد.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : اتفاقاتی می‌افتد كه تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد كرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اكنون باید شروع كرد و غم فرداها را نخورد.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : به شرط آنكه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌كند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان كاری كرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فكر چاره كنی.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : در شرایطی قرار گرفتی كه تحت نظر هستی. هر كاری كه بكنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و كردارت باشی و خطایی مرتكب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

توصیه های اجتماعی : دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحكمی برقرار كرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افكار منفی به شدت مبارزه كنی.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با كسی كه ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فكر تغییر این اوضاع باشی و با كسی معاشرت كنی كه قدر تو را بداند.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : ممكن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده كنی. بهتر است جلوی خطاهای كوچك و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص كن. در اینصورت تكلیف تو با دیگران و تكلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور كن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید كه تو انتظارش را داشتی.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.

توصیه های اجتماعی : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

توصیه های سلامتی : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند.

توصیه های اقتصادی : تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌كنی. شاید این كار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود كه دیگران از این رفتار سوء استفاده نكنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

توصیه های اجتماعی : نامه یا خبری می‌رسد كه بسیار خوشحال كننده خواهد بود. زمان آن رسیده كه یاس و ناامیدی را از خود دور كنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

توصیه های سلامتی : این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینكه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

توصیه های اقتصادی : مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی كه باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی كرد.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممكن به واقعیت‌های موجود توجه كنی. درست است كه این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

توصیه های اجتماعی : با یك مسافرت كوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

توصیه های سلامتی : ركود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌كند. باید هر از گاهی با یك ابتكار تازه این حال و هوا را عوض كنی.

توصیه های اقتصادی : از كارمند هستی، در محیط كاری وظایفی پیش می‌آید كه تو را گرفتار خواهد كرد. باید مراقب باشی كه انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : تاكید و پافشاری تو در بعضی از كارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی كه ذهنت را مشغول كرده، آماده شود.

توصیه های اجتماعی : هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست كه برایت بسیار سرگرم‌كننده خواهد بود.

توصیه های سلامتی : استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم كردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تكنیكهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

توصیه های اقتصادی : از جایی كه اصلا فكرش را نمی‌كردی پولی به تو می‌رسد كه در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش كه بی‌دلیل خرج نشود.

 

فال روز شنبه 4 مرداد 1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : به جای اینكه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

توصیه های اجتماعی : خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

توصیه های سلامتی : وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ كاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

توصیه های اقتصادی : روشی كه در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام
    خیلی سایت خوبی دارین، حاضری باهم تبادل بنر یا لوگو داشنه باشیم.
    که در این صورت کد اچ تی ام ال بنر یا لوگو سایتتون رو توی قسمت نظرات سایتم برام بزار.
    البته کد اچ تی ام ال بنر من هم توی موضوع حمایت از ما و پست تبادل بنر قرار داره.

    خوشحال می شم اگه باهم تبادل لینک هم داشته باشیم.

    http://shahre-soal.r98.ir

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد