دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

مدیر فروش ایرانی گوگل

omid kordestani

امید کردستانی در سال ۱۹۶۳ میلادی در تهران به دنیا آمد.۱۴ ساله بود که پدرش به خاطر سرطان جانش را از دست داد و در همان سال همراه خانواده اش به کالیفرنیا آمریکا مهاجرت کردند.

در مقطع کارشناسی در رشته برق تحصیل کرد و سپس  برای رسیدن به اهداف تجاری خود ، در رشته MBA در مقطع فوق لیسانس ادامه تحصیل داد و توانست در سال 1991 از دانشگاه استمفورد فارغ التحصیل شود.


موفقیت او در شرکت نت اسکیپ بود که باعث شد این مدیر ایرانی در سال 1999 به کادر اجرایی گوگل که آن زمان تنها ۱۱ نفر بودند اضافه شود. اما حکایت استخدام امید کردستانی در گوگل هم شنیدنی است.

کسی که قرار بود با امید کردستانی مصاحبه کند، سرگی برین بود، یکی از بنیانگذاران این غول اینترنتی. مصاحبه هم دور یک میز پینگ پنگ در اتاق کنفرانس برگزار شد. برین پس از چند پرسش از امید ، با اذعان به ناتوانی در برابر مصاحبه شونده متبحرش ، همکاران دیگری را به اتاق دعوت کرد تا او را در امر مصاحبه یاری کنند. مصاحبه 5 ساعت به درازا کشید و سپس امید کردستانی که آن زمان 36 ساله بود، به استخدام رسمی گوگل درآمد.

کردستانی توانست فروش شرکت گوگل را از صفر به 3 میلیارد دلار رساند.

او در حال حاظر یکی از ثروتمند ترین افراد در کالیفرنیای شمالی است و مجله سن خوزه ارزش دارایی‌های وی را ۱٫۹ میلیارد دلار برآورد کرده است.

کردستانی در حال حاضر علاوه بر سمت مشاور ارشد  در شرکت اینترنتی گوگل، و مدیر غیراجرایی در شرکت مخابراتی وودافون است.

 

منبع:http://blog.mehrsell.com

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد