چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

طالع بینی سال اسب 93 متولد مرداد

طالع بینی متولدین مرداد ماه در سال 1393 سال اسب.امسال بر متولد مرداد چه خواهد گذشت.طالع بینی اختصاصی سال اسب فال و طالع بینی پرشین فال

طالع بینی مرداد سال 93 اسب

بگشا نقاب از رخ...که رخ تو است فرخ *** تو روا مبین که باتو...ز پس نقاب گویــــم
می توان گفت که مدت خیلی زیادی است مردد مانده اید که دست به کارهای مورد نظرخود بزنید یا نه؟ ممکن است مطلوبتان چندان شما را رنج نداده باشد ولی پا به تابستان که بگذارید ورقها جور می شود.بیشتر آنچه سد راه شما بودند به کنار می روند و دست های کمک رسان زیاد ، بعد از بهار به کمک شما خواهند شتافت.گام های مشتری خوشگام بر برج اسد گذاشته می شود  و در نهان آنچه رنج می داده شما را؛چنگ طرب معشوقی که نوایش جانکاه بوده؛ دوستی که دوستی نمی کرده؛چنگالی فرو رفته در پیکر ناخودآگاهتان؛ اندیشه هایی تند و تیز و نزدیکانی در افراط؛چرا که مریخ در طالع سال درحال طلوع بوده در برج میزان همه روی در نقابی دیگر می کشند و فیل و وزیر و اسب شطرنج شما به نزدیکی مات کردن حریف میرسند..
بعد از بهار اندکی و با نمایان شدن چهره ی سرما و زمستان و خروج زحل از لانه ی عقرب از دیوار اضطراب ها و مخالفت ها خیلی بیشتر دور می شوید.
زحل در قوس؛اورانوس درحمل؛مشتری در اسد... سه قدرتمند در بروج آتش و نوری گرم اختلاف ها را درخود حل می کند
مهره هایی کار ساز برای متولدین بروج آتش و شما متولد برج اسد و تا آن موقع حوادث بر مدار سال گذشته می گذرد و محسوس است فشاری که کمی اضطراب آور است .
دانی چرا چون ابر شد در عشق...چشم عــــاشقان ***  زیراکه آن مــــــــه بیشتر در ابـــرها پنهان شود

ماه مرداد از راه می رسد و برجیس(مشتری) یا هرمزد به برج اسد نزدیک می شود و زهره ی زیبا نیز بدو می پیوندد و ماه مرداد را برای شما متفاوت تر می سازد از سایر ماه ها..خوش بینی بیشتر.. و امیدواری فراوان تر را درخورجین خواهید داشت و عاشقان نواخته خواهند شد..
سعدیا دیدن زیبانه حرام است ولیکن *** نظری گربربایی..دلت ازکف برباید
اگرجوان هستید و دل درگرو غمزه ی جادوی دلبری دارید مانعی به شکل یک شخص از خود مسن تر را همچنان در برابر دارید ولی این مانع در دی ماه آرام آرام منتفی خواهدشد و ناامیدی ها به کنار خواهند رفت..
دوش خیــــال مست تو...آمدوجام برکفـــش  **** آری..امروزخندانیم وخوش..کان بخت خندان میرسد.و الفت باغم به کناری خواهد خزید..
بال و پــر بازگشاییــــم به بستـــــان چو درخت *** گر در این راه فنا..ریخته چون دانه شویم

فقط یک نکته،با حرکت سیاره ی اورانوس در برج حمل چندی است که اندیشه های شما به اندیشه های عادی نمی ماند...؟ در اعتقادات خود دست برده اید و تکان های شدید اندیشه های تلنبار شده سالها را به یکباره به لرزه درآورده...اگر مبتکر کارهای فنی یا هنری،مد،فیلمساز و... باشید به مرزهای جدیدی پای گذاشته اید خصوصا با ورود دو سیاره قدرتمند منظومه خورشیدی... یعنی زحل و مشتری به بروج قوس و اسد (درتثلیث با یکدیگر)..این تندروی در اندیشه ها می تواند کمی درجهت مثبت ترمزداده شود و یک مجموعه ی دل انگیز و سازنده در بهمن ماه به بعد شما را به سازندگی خود معتقد تر سازد.در هرحال اواخرسال آخرین پرده ی نمایش تربیعات پلوتو در جدی (اهمیت غیرعادی کارها و اعمال) در برابر اندیشه های غیرمعمول (اورانوس در حمل) که در این چند ساله شما را در اخذ تصمیمات مردد ساخته به انتهای خود می رسد..
زپگاه...میرخوبان..به شکارمیخـرامد *** که به تیر غمزه ی او..دل ماشکاربادا
و سخن آخر اینکه یک تربیع مهم درسال 1394 تحت تاثیر سیارات زحل و نپتون در راهتان خواهدبود و آن تربیع زحل است در برج قوس..(برج فرزندان ودوستان)
تن مــــا به ماه مانــد که زعشق میگدازد *** دل ماچوچنگ زهره....که گسسته تاربادا



مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد