چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

نخستین آلبوم ساحل چمخانه - مجله جادوی کلمات

«ساحل چمخانه» نخستین آلبوم رسمی «سعد مدرس» که با استقبال خوب طرفدارانش سر زبان‌ها افتاد خاطرات قطعات به یاد ماندنی هتل «هتل دنیا وارونه» را باز زنده کرد.

«ساحل چمخانه» دنیای وارونه را در ذهن مخاطبان زنده می کند

لحظه نما:«ساحل چمخانه» نخستین آلبوم رسمی «سعد مدرس» که با استقبال خوب طرفدارانش سر زبان‌ها افتاد خاطرات قطعات به یاد ماندنی هتل «هتل دنیا وارونه» را باز زنده کرد. این آلبوم پس از چهار سال با دریافت مجوز به همت شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین به بازار موسیقی ارائه شد.

لحظه نما:سعید مدرس: آلبوم ساحل چمخانه قرار بود 25 اسفند در بازار منتشر شود ولی بنا بر برخی دلایل انتشارش به روزهای آخر سال موکول شد. برخی بحث‌های تبلیغاتی و زمینه سازی برای انتشار هر چه بهتر آن باعث شد تمام دغدغه‌ها انتشار آلبوم به بهترین شکل ممکن باشد و با همکاری دوستان سرانجام آلبوم منتشر شد. تمام آثار این آلبوم را خودم ساخته و عظیم کرده‌ام و امید آن اتفاق خاصی که برای دنیای وارونه افتاد برای ساحل چمخانه هم بیفتد. و به آلبومم اعتقاد دارم وقت و انرژی زیادی برای تولید این اثر صرف کرده‌ام و امیدوارم با همکاری رسانه‌ها بتوانیم نظر مساعد دوستاران موسیقی را هم جلب کنیم. در این آلبوم قطعه‌ای ساخته‌ام به نام «‌پایان دنیا‌« که در همان تم و همان فضای قطعه «دنیای وارونه» است و در واقع قرار است باز آوری باشد به شنوندگان این آلبوم که با تراکت «دنیای وارونه» خاطرات زیادی داشتند، هر چند اعتقاد دارم کلیت آلبوم «ساحل چمخانه» می تواند یادآور خاطرات «دنیای وارونه» هم باشد. این آلبوم به نظرم خیلی خاص است و زمان زیادی را برایش صرف کرده‌ام. قطعاتی که برای این آلبوم انتخاب کرده‌ام از میان قطعات زیادی که ساخته‌ام انتخاب کردم و در این سه سالی که تقریباً فعالیتی نداشتم مدام این قطعات را بازبینی می‌کردم و روی آنها کار می‌کردم. چیزی که الآن تحت عنوان «ساحل چمخانه» ساخته شده است به نظر خودم شانس خیلی بالایی برای موفقیت دارد. درباره اسم آلبوم هم بگویم که «ساحل چمخانه» اسم یکی از قطعات آلبوم است. خودم خاطرات زیادی را از آن ساحل دارم و فکر می‌کنم این ساحل از جمله مکان‌هایی بوده است که در گذشته خیلی پر رونق بوده. اما در حال حاضر یک مقدار فراموش شده است و از این جهت شاید کمی هم شبیه به شرایط خودم است. من برای اردیبهشت برنامه‌ریزی کرده‌ام که اجراهای زنده‌ام را روی صحنه برم. امیدوارم شرایط طوری باشد که در تاریخ مقرر بتوانیم کنسرت‌ها را روی صحنه ببریم البته این اتفاق به خیلی چیزها بستگی دارد و مورد توجه قرار گرفتن آلبوم یکی از اولین بحث‌هایی است که برای کنسرت به آن خیلی امیدواریم.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد