پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

با این نرم افزار، شماره تلفن همه را پیدا کنید +دانلود

نرم افزار 118 نرم افزاری ایرانی است که به دست هموطنان عزیز کشورمان نوشته شده است و توسط آن دیگر کوچکترین نیازی به تماس با شماره 118 شهر خودتان ندارید

به گزارش صبحانه،شاید بتوان نرم افزاری را که قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار فارسی آندروید دانست که در مواقع نیاز می تواند بسیار کابردی و پر استفاده باشد .

نرم افزار 118 نرم افزاری ایرانی است که به دست هموطنان عزیز کشورمان نوشته شده است و توسط آن دیگر کوچکترین نیازی به تماس با شماره 118 شهر خودتان ندارید چرا که  این نرم افزار بانک اطلاعات تلفن های ثابت کل کشور شامل تمامی استان ها را از سرور سایت 118 دریافت  و به شما نمایش می دهد . 

برای این کار کافیست استان ،نام شهر ،نام و نام خانوادگی صاحب خط تلفن را وارد برنامه نمایید تا شماره تلفن ثابت آن شخص را دریافت نمایید.

 

همچنین در این برنامه می توانید به شماره های اضظراری نیز دسترسی داشته باشید و به راحتی از آنها استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به یافتن شماره تلفن ها به تفکیک مشاغل نیز اشاره کرد.

توجه : در حال حاضر از آنجایی که هرشخصی که برنامه را دانلود می کند در حال جستجو است ترافیک بالایی بر روی سرور مخابرات به وجود آمده. این مشکل باز رنامه نیست. توجه کنید که سرور این برنامه از سامانه 118 است.

هم اکنون این فقط شما نیستید که برنامه را دانلود می کنید. بسیاری از دوستان هستند که مدام در حال تلاش مجدد هستند. خود این موضوع بار سرور را افزایش می دهد.

برای دانلود برنامه "118" کلیک نمایید

----------------------------------------------------

توجه: خبرنگاران حوزه فناوری صبحانه آنلاین درصدد هستند تا پاسخگوی نیازهای شما در حوزه فناوری از جمله بخش معرفی نرم افزار، آموزش‌های مختلف، پرسش به سوالات شما در حوزه رایانه و موبایل و... باشند. کافی است مطالب درخواستی خودرا به آدرس ایمیل "fanavari@sobhanehonline.com" ارسال کنید تا در اسرع وقت،مطلب درخواستی با نام خودتان در سایت قرار گیرد. فقط در هنگام ارسال ایمیل،نام بخش مورد نظر را در قسمت عنوان ذکر نمایید.

 


برای عضویت در خبرنامه گروه فناوری روی این عکس کلیک کنید و ثبت نام کنید فقط حتما در بخش گروه "اخبار و مطالب گروه فناوری" را انتخاب کنید تا هرروز مطالب این گروه را در ایمیل خود دریافت کنید.

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد