چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

(تصاویر) پوشش جدید رزمندگان فلسطینی

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پوشش جدید نیروهای مقاومت در نبردهای اطراف غزه در رویارویی با نظامیان صهیونیستی خبر می دهند.به گزارش مهر، منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پوشش جدید و تسلیحات پیشرفته گروههای مقاومت فلسطین در نبردهای نامنظم اطراف غزه خبر می دهند.بنابر اعلام این منابع گروههای فلسطینی در جنگ سوم غزه، به سلاحهای ویژه تک تیرانداز مجهز شده اند که یکی از پیشرفته ترین انواع آن در سطح جهان محسوب می شود.

این نوع سلاح تک تیرانداز به نام “اشتایر” (Steyr HS.50) اتریشی است که البته در ایران ساخته شده است. این منابع اعلام کردند: اتریش در سال ۲۰۰۵ این نوع تک تیرانداز را به ایران فروخته و ایرانیها سپس آن را به صورت انبوه تولید کرده اند.

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه برد موثر این سلاح ۱۵۰۰ متر است ، اعلام کردند: این یکی از بهترین انواع تک تیرانداز در سطح جهان است که حزب الله آن را از طریق دریا به گروههای فلسطینی در غزه رسانده است. منابع صهیونیستی نیز با اشاره به تسلیحات جدید گروههای مقاومت فلسطینی از حضور دو نیروی آموزش دهنده خبره در غزه برای آموزش استفاده از این نوع تسلیحات به گروههای مقاومت خبر داده اند.

نکته مهم دیگر در نبردهای زمینی غزه پوشش جدید نیروهای مقاومت فلسطین است که برای استتار و مخفی شدن در مناطق اطراف غزه مورد استفاده قرار گرفته اند.

منبع:http://kokhabar.com

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد