یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روز سه شنبه ۱۷ تیر

l

 

برای فال ها به ادامه مطلب یروید…

 

 

 

فروردین:

برای شما وقت آن رسیده که یک تصمیم مهم در مورد کارهای بنگاهی، محل اقامت و شرایط زندگی بگیرید. این تصمیم است که تعیین می کند می توانید یک مالک محق باشید یا فقط به صورت یک اجاره نشین یا مهمان باقی بمانید.

اردیبهشت:

امروز برای مسافرت، صحبت کردن و ثبت اسناد روز مناسبی است. امروز برای افرادی خوب است که درگیر فضاهای مربوط به سرویس رسانی به مشتری، تحصیلات، تربیت فرزندان و همچنینی برای آنهایی که درگیر مطالعه و حل مسایل خانه هستند نیز مناسب است.

خرداد:

تردیدهای شما در حال از بین رفتن هستند و قطعه های پازلتان در جای خود قرار می گیرند. تمام اطلاعات لازم را در دستانتان دارید (و شاید حتی نخ کنترل همه چیز در دستانتان است). چیزهایی مثل تغذیه، درآمد و امور خانواده ممکن است تبدیل شوند به تمرکز توجهتان.

تیر:

فکر کنید، هدف بندی کنید و برنامه ریزی کنید. ممکن است تصمیمی درمورد یک مسافرت یا ثبت نام برای گرفتن درجه ی تحصیلی دیگر بگیرید. برای اکثر شما نه فقط چیزهای عملی، بلکه مسایل عمومی زندگی نیز برایتان اهمیت پیدا می کنند (معنویت خود، و تحقق پتانسیل های فردی).

مرداد:

باید چرخه ی اجتماعی خود را به صورت داشتن حداقل افراد نزدیک در کنارتان محدود کنید. اگر یک توصیه ی خارجی نیاز دارید، اول برای آن به سمت اعصای خانواده بروید. از هر چیزی که امنیت خارجی و آزادی درونیتان را به خطر می اندازد دست بکشید.

شهریور:

در تمام مدت روز ذهنتان مشغول هم خداحافظی به گذشته و هم تلاش برای رفتن به سوی آینده است. الان به یک توصیه ی خردمندانه و یک شانه ی پر شفقت نیاز دارید. وقتی خیلی احساس راحتی می کنید که اطرافان پر از دوستان قدیمی باشند که می توانند تمام حرف هایتان را درک کنند.

مهر:

ممکن است روی رخدادهای برنامه ریزی شده تمرکز کنید. وقت خوبی برای یک مکالمه، ملاقات، و مشاوره ی مهم است. شاید مدیر شما را بخواند تا یک مکالمه ی خصوصی با هم داشته باشید. هنگام برنامه ریزی برای آینده، روی مسایل مهم گذشته حساب کنید.

آبان:

امروز روز مطلوبی برای شماست، بویژه اگر برنامه ریزی می کنید برای عمیق شدن در گذشته. شاید احساس کنید که دوست دارید به مکان هایی مسافرت کنید که چگونگی آنها را فراموش کرده اید و یا دوست دارید گذشته ها را در مورد آنها به یاد بروید. شاید از راهنمای پیشین خود بخواهید که به شما توصیه ای کند یا از سرویس وکیلی که می شناسید استفاده کنید.

آذر:

وظیفه تان برای امروز این است که با شرایطی سازگاری پیدا کنید که هنوز هم شما را نامطئن می کند. باید ترجیحتان روی نگاه کردن به درونتان باشد و ارزیابی توانایی های خودتان در ابتکارات خارجی. به دنبال منابع اضافی دیگری باشید (معنوی، مالی و اخلاقی).

دی:

امروز ابتکار به شما تعلق ندارد و باید با آن بسازید. تا وقتی که شریک یا مشتریتان جزییات برنامه هایش را برایتان آشکار می کند، دست هایتان بسته خواهد بود و کاری هم درباره ی آن نمی توانید کنید. در یک جروبحث، موضع خودرا حفظ کنید، حتی اگر مجبورید به سختی سعی کنید که با اعتماد به نفس باشید و اعصابتان به نظر ناراحت می رسد.

بهمن:

موفقیت شما الان از چیزهای کوچکی تشکیل شده است؛ بنابراین، این دقیقا همین هاست که باید توجه اصلیتان را به آنها معطوف کنید. وقت خوبی است که در ریتم معمول زندگیتان تغییراتی را ایجاد کنید: مثلا روزمره یتان و یا شیوه ی فایل بندی هایتان.

اسفند:

طالعتان شما را به لیست افرادی که نظر کرده هستند معرفی کرده است و این حالت برای مدت زیادی برایتان خواهند ماند. به داشتن تفکرات بزرگ عادت کنید – به موفقیت کارهایی که پذیرفته اید ایمان داشته باشید. از این شرم نداشته باشید که در مرکز توجه باشید و این مزیت خود را نشان دهید.

منبع:پرندک

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد