دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)
کمپین تبلیغاتی خلاقانه ایمنی مترو های استرالیا

داستان کمپین تبلیغاتی Dumb Ways to Die هنگامی آغاز شد که گروهی در کشور استرالیا متوجه شدند که دولت به ایمنی مترو و قطار های مسافر بری اهمیتی نمی دهد و مردم هم از خطارات پیش روی خود آگاهی ندارند. در نتیجه این گروه به صورت خود مختار پروژه ای آغاز کردند و با عرضه آهنگی به همراه ویدئویی که در قالب یک انیمیشن ساخته شده بود، توانستند پیام خود را به کشور استرالیا برسانند. در این ویدئو شخصیت های مجازی و بامزه ای ایفای نقش می کنند که با اشتباهات ساده ای که مرتکب می شوند، جان خود را از دست می دهند.

پس از مدتی که این آهنگ توانست در کشور استرالیا و در چارت های آی تیونز سراسر دنیا به موفقیت دستیابد، این گروه تصمیم گرفتند اپلیکیشنی در قالب یک بازی تولید کنند. این بازی سال گذشته روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شد و با استقبال مردم سراسر دنیا رو به رو شد.

پس از مدتی تحلیلگران متوجه شدند که این بازی و قطعه هنری ای که توسط این گروه منتشر شد تاثیر خود را گذاشته و حداقل افراد بیشتر به ایمنی اهمیت می دهند. زیرا به لطف کمپین Dumb Ways to Die متوجه شده اند که واقعا راه های زیادی برای یک مرگ احمقانه و غیر منتظره وجود دارد.

پس از بررسی های بسیاری که صورت گرفت، تحلیلگران متوجه شدند که مردم بیشتر با شخصیت های Dumb Ways to Die ارتباط برقرار کرده اند و به همین دلیل کمی جدی تر به مسئله ایمنی پرداختند.

شما می توانید از این لینک موزیک ویدئو Dumb Ways to Die را مشاهده کنید.

منبع: http://blog.anetwork.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد