چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

گزارش وضعیت تبلیغات آنلاین کشور استرالیا
در سه ماهه اول سال 2014

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته است که رشد تبلیغات آنلاین در آن شدت گرفته است و از آخرین آماری که توسط دو آژانس تبلیغاتی آنلاین این کشور یعنی iab. australia و pwc منتشر شده، می‌توان دریافت که تبلیغات آنلاین در این کشور، سالانه 17% رشد دارد. در سه ماهه اول سال 2014، برای تبلیغات آنلاین در استرالیا حدود یک میلیون دلار هزینه پرداخت شده است که این عدد برای همچین کشور کم جمعیتی عددی قابل توجهی به نظر می‌آید.

 

در میان انواع تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری با رشد 27.5 درصدی، بیشترین رشد را به همراه داشته و در مرتبه دوم بهینه سازی موتور های جستجو قرار گرفته که رشدی برابر 16.8 درصد را نصیب خود کرده است. مرکز تحقیقاتی CEASA اعلام کرده که در سال گذشته تبلیغات آنلاین 30 درصد از کل هزینه‌های تبلیغاتی کشور استرالیا را به خود اختصاص داده است.

محققان iab. معتقدند که تبلیغات آنلاین به زودی جای آگهی‌های تلویزیونی و بیلبوردها را خواهند گرفت و با افزایش فضا‌های تبلیغاتی آنلاین کمتر کسب‌وکاری برای تبلیغات خود به سراغ تبلیغات آفلاین می‌رود؛ زیرا هم هزیبنه بسیار بالایی دارند و هم بازده آنها همچون تبلیغات آنلاین نیست.

منبع: http://blog.anetwork.ir

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد