شنبه 29 اردیبهشت 1403

عضویت ورود تالار آرشیو نقشه سایت خانه بذر تبلیغات آگهی تماس با ما

خوش آمدید

به جادوی کلمات ؛ سایت سرگرمی تفریحی خوش آمدید

از خانه بذر | بانک بذرهای کمیاب دیدن فرمائید

(کل 0 توسط 0 نفر)

فال روزانه سه شنبه 11 آذر 1393

فال روزانه سه شنبه 11 آذر 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه
 
فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیرخود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
 
شما در تضادها استاد هستید چرا که امروز در این مرحله پنهانی بسیار مثبت  و عملی واقع می‌شوید. اما مایل نیستید که به خودتان اجازه دهید با افکار درهم برهم در ابرهای توهمات غرق شوید. با این وجود، اجازه نمی‌دهید تعهدات استوارتان باطل شده و به حقیقت نپیوندند. شما باید همه امکانات را در نظر بگیرید، که در  نهایت تصمیم خود را گرفته و با تصمیم تان زندگی کنید.
 
فال روزانه متولدین خرداد ماه
 
اگر امروز یک نفر طوری با دارایی و مایملک شما رفتار کند که انگار به خودش تعلق دارد، شما خیلی خیلی ناراحت خواهید شد!! بنابراین ناگهان حالت تدافعی به خود گرفته و آن فرد را دشمن خود می‌دانید، برای اینکه امروز گرایش خیلی شدیدی که به وسایلتان دارید باعث می‌شود آنها را جزئی از هویت خود بدانید. ولی فراموش نکنید وابستگی بیش از حد به وسایل‌تان در این موقعیت اصلا رفتاری منطقی نیست. اگر شما نتوانید چیزهایی را که دارید با دیگران قسمت کنید، به هیچ وجه نخواهید توانست با این افراد به راحتی کار کنید.
 
فال روزانه متولدین تیر ماه
 
 آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن  باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما  بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را  با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.
 
فال روزانه متولدین مرداد ماه
 
اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.
 
فال روزانه متولدین شهریور ماه
 
ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می‌روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.
 
فال روزانه متولدین مهر ماه
 
امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه "نظم و ترتیب" شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.
 
فال روزانه متولدین آبان ماه
 
احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.
 
فال روزانه متولدین آذر ماه
 
امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوزنگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.
 
فال روزانه متولدین دی ماه
 
 امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشکلتان این باشد که دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی که یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینکه نسبت به چیزهایی که دیده‌اید واکنش نشان دهید یک یا دو روز صبر کنید.
 
فال روزانه متولدین بهمن ماه
 
 شما دوست دارید برای رفتن به یک جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی کردن و غذا خوردن  با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید که بخشی از وقتتان را به استراحت کردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید که اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی کردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.
 
فال روزانه متولدین اسفند ماه
 
امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

 

سایت جادوی کلمات

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

  • سلام دوست عزیز خسته نباشی
    برای تبادل بنر هنو خبرم نکردی ها . . .
    من منتظرتم خبرم کن .. . .
    ==========
    نوکنده دانلود
    nokandi.ir
    =========

    پاسخ : سلام

    پاسخ در سایت داده شد

کد امنیتی رفرش

چطوری جون دل :)

هر موضوعی که میخواهید رو در این قسمت بنویس مانند : پروفایل , آشپزی و...

تمام حقوق مطالب سایت برای مجله جادوی کلمات محفوظ میباشد